اتش زدن یک زن مسلمان در امریکا

© Flickr / Michał HuniewiczMuslim woman
Muslim woman - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در سال های اخیر آمار حملات به مسلمانان و اماکن مقدس آنان در امریکا افزایش یافته

سایت خبری امریکایی «بازفید» خبر داد که مردی در نیویورک یک زن محجبه را که مشعول تماشای ویترین یک فروشگاه لباس بود، آتش زد.
به گزارش این سایت به نقل از پولیس نیویارک نوشته که این خانم محجبه 35 ساله شنبه شب به وقت محلی مشغول تماشای ویترین یک فروشگاه لباس بود که مردی با لایتر لباس او را آتش زد. وی پس از آنکه داغ بودن دست چپ خود را احساس کرد، متوجه شد که شعله ور است و سعی کرد آتش را خاموش کند.

Болельщик сборной Франции во время соревнований по плаванию на Олимпийском водном стадионе в Рио-де-Жанейро - اسپوتنیک افغانستان
یک فرانسوی دو زن مسلمان را از رستوران به اتهام تروریسم بیرون کرد

به گفته پولیس، سوختگی این خانم جدی نیست ولی لباس او سوراخ شده است. پولیس نیویارک احتمال می دهد که انگیزه این حادثه تنفر نژادی بوده باشد. هنوز کسی در این ارتباط دستگیر نشده است.
البرت کان مدیر دعاوی راهبردی شورای روابط اسلام و امریکا گفت که این شورا از افزایش حمله به مسلمانان در آمریکا نگران است. نه تنها جامعه مسلمانان بلکه تمامی امریکایی ها باید از این حوادث نگران باشند.
به گزارش ایرنا, اخیرا نیز مسجدی در فلوریدای امریکا طعمه حریق شد. در سال های اخیر آمار حملات به مسلمانان و اماکن مقدس آنان در امریکا افزایش یافته و تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری امریکا از یک سو و جنایات تروریست های تکفیری از سوی دیگر بر شدت آن افزوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала