وزارت دفاع سوریه در مورد نابودی هوپیماهای اسرائیلی اظهار نظر کرد

© Flickr / US Air ForceLockheed Martin, another leader in the industry with its F-35, F-22, F-16, F-117, and C-130s saw shares grow more than 3.53%.
Lockheed Martin, another leader in the industry with its F-35, F-22, F-16, F-117, and C-130s saw shares grow more than 3.53%. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سمیر سلیمان رئیس عمومی گروه اطلاعات فرماندهی عالی ارتش سوریه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت، هواپیماهای اسرائیلی ساعت یک شب گذشته بر مواضع ارتش سوریه در قنیطره حمله کردند.

سلیمان گفت:- "دفاع هوایی سوریه در پاسخ به حملات هوایی هواپیماهای اسرائیلی در جنوب غرب قنیطره نزدیک به منطقه کلسیم کلسیم (Sa'sa') اسرائیل و حومه شهر دمشق به سوی هواپیماهای اسرائیلی شلیک کردند که در نتیجه یک اف-16 آنها را سرنگون کردند".

این جنرال ارتش سوری گفت، هواپیماهای اسرائیلی به پشتیبانی از گروه های تروریستی مسلح که در این اواخر شکست بزرگی از نیروی هوایی سوریه در جنوب غرب کشور متحمل شده اند، حمله کردند.

سلیمان اضافه کرد:- "دشمن صهیونیستی همیشه و به طور دوامدار از گروه تروریستی در بخشی لجستیکی و اخلاقی پشتیبانی میکند و همواره زخمی های آنها را که در عملیات نظامی ما بر علیه شبه نظامیان در قنیطره صورت میگیرد در شفاخانه های خود درمان می کنند. تروریست ها به طور دوامدار توسط نیروهای مسلح اسرائیل در قالب توپخانه و حملات هوایی به مواضع ارتش ما پشتیبانی می شوند".    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала