استیون سیگال شهروندی روسیه را در آینده قبول می کند

© Sputnik / Ramil SitdikovАмериканский актер Стивен Сигал, подписавший именную звезду на московской Аллее Славы рядом с торговым центром VEGAS
Американский актер Стивен Сигал, подписавший именную звезду на московской Аллее Славы рядом с торговым центром VEGAS - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریا نووستی به نقل از روزنامه نگاران یوژنوساخالینسک گزارش میدهد، که استیون سیگال بازیگر امریکایی در آینده شهروندی روسیه را می تواند قبول کند.

سگال گفت:- "من دوست دارم شهروند روسیه باشم، من واقعا می خواهم چند ماه از سال را با دوستان خود در روسیه میان کسانی باشم که واقعا در اینجا مرا دوست دارند".

او گفت، روسیه کشوری دارای فرهنگ غنی است و ساخالین پوتانسیل بسیار خوبی برای بازرگانی دارد، چرا که منطقه ساخالین در کنار جاپان قرار گرفته است.

این هنرپیشه امریکایی در جشنواره بین المللی فلم به نام "سرزمین نور" که در ساخالین از تاریخ 9 تا 17 سپتمبر برگزار می شود، شرکت کرده است.

سگال بر علاوه شهروندی امریکا چندی پیش او شهروندی صربستان را هم دریافت کرد و او گفت که در آینده نزدیک می خواهد که شهروندی روسیه را هم دریافت کند. او علاوه کرده اگرچه برای من هیچ ممنوعیت برای گرفتن شهروندی دیگر کشورها نیست اما به هر صورت من کشور خود را دوست دارم و هیچگاه نمی خواهم شهروندی ایالات متحده امریکا را رها کنم.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала