هیلاری کلینتون از باراک اوباما سخت متنفر است

© REUTERS / Jim YoungБарак Обама на съезде Демократической партии страны обнимает Хиллари Клинтон
Барак Обама на съезде Демократической партии страны обнимает Хиллари Клинтон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از حامیان اصلی حزب دموکرات در ایمیلی به «کالین پاول» نوشته است که کلینتون از اینکه از اوباما شکست خورده احساس تنفر می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یکی از حامیان مالی مهم حزب دموکرات ادعا کرده است که «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه سابق اآمریکا از «باراک اوباما» رئیس‌جمهور این کشور متنفر است.

رسانه‌های امریکایی این خبر را با استناد به یکی از ایمیل‌های تازه‌افشا‌شده «کالین پاول» وزیر خارجه اسبق امریکا نوشته‌اند.

در یکی ایمیل، «جفری لیدز» از حامیان مالی حزب دموکرات، به پاول گفته است که کلینتون به دلیل شکست در انتخابات سال 2008 از اوباما «متنفر است» و او را «آن مردک» خطاب می‌کند.

لیدز کلینتون را یک بازنده توصیف کرده که به دنبال انتقام است و به شدت از احتمال شکست دوباره در انتخابات هراس دارد.

وی در بخشی از ایمیل نوشته است:- "فکر می‌کنم که هیلاری باور نمی‌کنند که ممکن است پیروز نشود. این (ریاست‌جمهوری) چیزی است که او آرزویش را دارد، چون غیر از این، به همه‌ چیز رسیده است".

این سرمایه‌دار امریکایی در ادامه می‌افزاید:- "او از اینکه رئیس‌جمهور (یا آنطور که کلینتون می‌گوید "آن مردک" سال 2008 او را از دور خارج کرد، متنفر است. او نمی‌تواند این مسئله را باور یا قبول کند".

اظهارات لیدز در حالی مطرح می‌شود که اوباما در ظاهر به حامی جدی کلینتون بدل شده و در تجمعات انتخاباتی، در حمایت از او سخنرانی می‌کند.

این دو در جریان رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 2008، به شدت به هم تاخته و هریک اتهاماتی را علیه دیگر مطرح کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала