پوتین: روسیه به تعهدات خود پایبند است

© Sputnik / Alexey Nikolskiy  /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین هنگام مراسم اهدای بیرق به نیروهای هوایی – فضایی فدراسیون روسیه
پوتین هنگام مراسم اهدای بیرق به نیروهای هوایی – فضایی فدراسیون روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد که روسیه و ارتش جمهوری عربی سوریه به تعهدات خود درباره توافق آتش بس کاملا پایبند هستند.و به تعهدات خود استاده است.

سانا: پوتین با اشاره به تلاش آمریکایی ها برای علنی نشدن مفاد توافق میان مسکو و واشنگن درباره سوریه خاطرنشان کرد: شرکای آمریکایی که همواره و در تمامی موارد خواهان شفافیت بودند، اکنون از این اصل (در باره توافق  روسیه در مورد سوریه) عدول می کنند.

پوتین با بیان اینکه تروریست ها در سوریه تجدید آرایش می کنند و برای جنگ با ارتش این کشور آماده می شوند.  تاکید کرد: در توافق روسیه و آمریکا فقره در مورد جداکردن معارضان سوری مسلح از گروه های تروریستی مانند جبهه النصره وجود دارد که امروز شاهدیم تروریست ها از گروه های معارض سوری جدا نمی شوند و در واقع برای تجدید گروه بندی آنها تلاش می شود.

وی ادامه داد: این اقدام که برای حفظ توانمندی تروریست ها برای مقابله با نیروهای ارتش سوریه انجام می گیرد، ناگوار است.

روسیه و آمریکا جمعه هفته گذشته در ژینو توافقنامه ای را تائید کردند که جداکردن گروه های معارض سوری از گروه های تروریستی، تسهیل در انتقال کمک های انسانی به حلب و مبارزه مشترک با گروه های تروریستی در سوریه از آن جمله است.ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه گفت: امریکا نمی خواهد محتوای توافق درباره سوریه را فاش کند، زیرا این امر کسی را که متعهد به تعهداتش باشد، با کسی که متعهد نباشد، مشخص خواهد کرد.

رئیس جمهوری روسیه اظهار داشت که واشنگتن به دلیل ناتوانی‌اش در جدا کردن "معارضان" و تروریستها از هم، با مشکلاتی در سوریه مواجه شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала