زاخاروا: پاورا بیا با هم برویم به سوریه

© Sputnik / Mikhail VoskresenskiyОфициальный представитель Министерства иностранных дел РФ Мария Захарова во время брифинга по текущим вопросам внешней политики
Официальный представитель Министерства иностранных дел РФ Мария Захарова во время брифинга по текущим вопросам внешней политики - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، نمایند دائم ایالات متحده امریکا در سازمان ملل متحد باید این کار را انجام بدهد تا معنای واژه "شرم" را یاد بگیرد.

این سخنان را ماریا زاخاروا نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه به پاسخ سامانتا پاورا که گفته بود روسیه "باید بشرمد" از این که می گوید امریکا در سوریه از تروریست های داعش پشتیبانی می کند، گفته است.

او به دیپلومات امریکایی توصیه کرده است که یک بار از این کشور عربی بازدید کند و ببینید که مردم چگونه در شرایط جنگ زندگی می کنند، و پس از آن معنای واژه شرم را یاد بگیرد که چی معنی می دهد.

ماریا ولادیمیرونا در صفحه فیس بوک خود خطاب به پاورا نوشته است:- "من به شما توصیه می کنم که یک بار به سوریه بروید و با مردم آنجا دیدار کنید که چگونه زندگی می کنند، و این همه یک واقعیت است که در جریان شش سال جنگ خونین در این کشور با مشارکت واشنگتن چی بر سر این مردم گذشته است و در آنجا است که معنی واژه شرم را یاد خواهی گرفت".

زاخاروا اضافه کرده است که:- "بیا با هم میرویم به سوریه و من به شما وعده میدهم که هیچ ضرری به شما نخواهد رسید و من مراقب شما می باشم و تمام هزینه ها را هم به دوش میگیرم، مگر اینکه دوباره نیروهای شما "به طور تصادفی" آن جا را بمباران کنند و در آن لحظه است که شما را به یادی چیزی خواهد انداخت".

یاد آوری می کنیم که در نتیجه بمباران نیروی هوایی ائتلاف به رهبری امریکا در 17 سپتمبر بالای سربازان ارتش سوریه 62 سرباز کشته و بیش از 100 نفر زخمی شدند، که پس از آن مسکو خواستار تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала