سنجی دت در فلمی در مورد افغانستان نقش بازی می کند

© Huff postسنجی دت
سنجی دت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این فلم بارۀ آن کودکان افغان است که به خاطر انجام حمله‌های انتحاری آموزش می‌بینند

ستارۀ مشهور سینمای بالیود هندوستان می‌خواهد در فلمی در مورد افغانستان با محوریت بازتاب استفاده از کودکان در حمله‌های انتحاری نقش بازی کند.
سنجی دت ستارۀ پر سر و صدای هند قرارداد نقش‌بازی‌کردن در این فلم را درست شش ماه پس از آزادی‌اش از زندان امضا کرده‌است.
کارگردانی این فلم را گریش مالک، فردی که در سال ۲۰۱۳ جایزۀ به‌ترین جلوۀ ویژه را برای یکی از فلم‌هایش به دست آورد، به دوش خواهد داشت.
به گزارش هدوستان تایمز، این فلم "تورباز" نام دارد در بارۀ آن کودکان افغان است که به خاطر انجام حمله‌های انتحاری آموزش می‌بینند و سنجی دت در آن نقش یک سرباز بازنشسته را بازی خواهد کرد.
کارگردان این فلم گفته‌است که آنان کشتارهای ناشی از حمله‌های انتحاری در جهان را شاهد هستند و کودکانی هستند که در افغانستان به خاطر انجام حمله‌های انتحاری آموزش می‌بینند.
آقای مالک افزوده‌است که رامز راجا کرکت‌باز پاکستانی با او تماس گرفته و گفته‌است که باید برای کودکانی که فکر می‌کنند کشته‌شدن فضیلت است، امید بدهند و در این فلم به آنان نشان خواهند داد که راه‌های مثبتی هم وجود دارد.
تورباز داستان مردی‌ست که داروندارش را از دست می‌دهد اما با یک هدف تازه به زنده‌گی دوباره به کابل بر می‌گردد و برای کودکانی که به تفنگ فکر می‌کنند، بازی کرکت را آموزش می‌دهد.
سنجی دت که قرار است در این فلم نقش بازی کند در پیوند به حمله‌های سال ۱۹۹۳ در ممبیی هند متهم شناخته شد و شش‌ماه پیش پس از حدود چهارسال زندان، دوباره آزاد گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала