بریتانیا، آسترالیا و دنمارک در حمله بر سوریه اعتراف کردند

© Photo / Wikipedia/US Air ForceUSAF aircraft of the 4th Fighter Wing (F-16, F-15C and F-15E) fly over Kuwaiti oil fires, set by the retreating Iraqi army during Operation Desert Storm in 1991
USAF aircraft of the 4th Fighter Wing (F-16, F-15C and F-15E) fly over Kuwaiti oil fires, set by the retreating Iraqi army during Operation Desert Storm in 1991 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طیارات بریتانیا، آسترانیا و دنمارک در حمله بر نیرو های سوریه شرکت داشتند

وزارت دفاع بریتانیا در حالی مشارکت طیارات این کشور در حمله به مواضع ارتش سوریه را مورد تأئید قرار داد که دانمارک و استرالیا نیز به شرکت در این تهاجم اذعان کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع بریتانیا مشارکت این کشور در حمله دو روز گذشته طیارات ائتلاف به مواضع ارتش سوریه را مورد تأیید قرار داد.

وزارت دفاع بریتانیا در این باره با صدور بیانیه ای ضمن تأئید مشارکت نیروی هوایی این کشور در حمله روز شنبه به مواضع ارتش سوریه در دیر الزور اعلام کرد: به عَمد مواضع ارتش سوریه را هدف قرار ندادیم.

این در حالیست که استرالیا و دانمارک نیز که در ائتلاف به اصطلاح مبارزه با داعش به رهبری آمریکا حضور دارند، به صورت جداگانه از شرکت نیروی هوایی کشورهای متبوع خود در بمباران ارتش سوریه خبر داده و آن را موردتأئید قرار داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала