حمله یک روزه روسیه بهتر از جنگ زرگری سه ساله امریکا با داعش است

© Fotolia / KLimAx Fotoهمکاری امریکا روسیه در افغانستان
همکاری امریکا روسیه در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تاکید کرد، که دستاورد یک روز از حملات روسیه به مواضع داعش بیش از 3 سال ادعای امریکا برای مبارزه با این گروه تکفیری است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که امریکایی ها ارتباطات مستمری با تروریست ها در سوریه دارند.

بر اساس این گزارش شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی درباره حملات جنگنده های امریکا به مواضع ارتش سوریه در دیرالزور اظهار داشت:- "امریکایی ها هر روز با تکفیری ها هماهنگی دارند. دستاورد یک روز از حملات روسیه به مواضع داعش بیش از 3 سالی است که امریکا ادعا کرد با داعش در الرقه و موصل می جنگد و عناصر آن را هدف قرار می دهد".

وی در ادامه تصریح کرد:- "حملات جنگنده های آمریکا به مواضع ارتش سوریه در دیرالزور که نزدیک به 200 کشته و زخمی برجای گذاشت، نشانگر تمایل واشنگتن برای حضور داعش در این منطقه و متوقف کردن توانایی ارتش سوریه برای افزایش دادن مناطق آزادشده است؛ این موضوع از میزان هماهنگی تکفیری ها وامریکا حکایت دارد".

معاون دبیرکل حزب الله افزود:- "وجود هماهنگی میان تکفیری ها و اسرائیل در قنیطره نیز برملا شده است و سخنان مقامات اسرائیل مبنی بر اینکه حضور جبهه النصره و دیگر عناصر تکفیری بهتر از حضور نیروهای حزب الله، ایران و سوریه است، نشان می دهد که منافع امریکا، اسرائیل و تکفیری ها مشترک است".

وی در پایان تاکید کرد:- "به لطف مقاومت، ارتش و مردم لبنان در مبارزه با اسرائیل و تکفیری ها، کشور لبنان در شرایط ناامن منطقه در ثبات و آسایش به سر می برد و باید از این دستاورد بزرگ نگهبانی کرد".

گفتنی است جنگنده های امریکایی روز شنبه مواضع ارتش سوریه را در دیرالزور بمباران کردند که منجر به کشته و زخمی شدن نزدیک به 200 نیروی نظامی سوری شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала