یک ضربه روسیه صد ضربه امریکا

© Photo / Ministry of defence of the Russian FederationДальние сверхзвуковые бомбардировщики-ракетоносецы Ту-22 М3 во время нанесения авиаудара по вновь выявленным объектам террористов ИГ в районах Пальмиры
Дальние сверхзвуковые бомбардировщики-ракетоносецы Ту-22 М3 во время нанесения авиаудара по вновь выявленным объектам террористов ИГ в районах Пальмиры - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون سرمنشی حزب الله لبنان طی سخنرانی تاکید کرد که دستاورد یک روز از حملات روسیه به مواضع داعش بیش از 3 سال ادعای آمریکا برای مبارزه با این گروه تکفیری است.

به گزارش آژانس خبری مهر به نقل از العهد، معاون سرمنشی حزب الله لبنان گفت که آمریکایی ها ارتباطات مستمری با تروریست ها در سوریه دارند.

بر اساس این گزارش شیخ «نعیم قاسم» معاون سرمنشی حزب الله لبنان در سخنانی درباره حملات طیارات آمریکا به مواضع ارتش سوریه در دیرالزور اظهار داشت: آمریکایی ها هر روز با تکفیری ها هماهنگی دارند. دستاورد یک روز از حملات روسیه به مواضع داعش بیش از ۳ سالی است که آمریکا ادعا کرد با داعش در الرقه و موصل می جنگد و عناصر آن را هدف قرار می دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: حملات طیارات آمریکا به مواضع ارتش سوریه در دیرالزور که نزدیک به 200 کشته و زخمی برجای گذاشت، نشانگر تمایل واشنگتن برای حضور داعش در این منطقه و متوقف کردن توانایی ارتش سوریه برای افزایش دادن مناطق آزادشده است؛ این موضوع از میزان هماهنگی تکفیری ها وآمریکا حکایت دارد.

معاون سرمنشی حزب الله افزود: وجود هماهنگی میان تکفیری ها و اسرائیل در قنیطره نیز برملا شده است و سخنان مقامات اسرائیل مبنی بر اینکه حضور جبهه النصره و دیگر عناصر تکفیری بهتر از حضور نیروهای حزب الله، ایران و سوریه است، نشان می دهد که منافع آمریکا، اسرائیل و تکفیری ها مشترک است.

وی در پایان تاکید کرد: به لطف مقاومت، ارتش و مردم لبنان در مبارزه با اسرائیل و تکفیری ها، کشور لبنان در شرایط ناامن منطقه در ثبات و آسایش به سر می برد و باید از این دستاورد بزرگ محافظت کرد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала