تروریست عربستانی45 نفر از شهروندان العزل را اعدام کرد

© Fotolia / Anton Skopinپه ایران کی د نیم کال په اوږدو کی ۷۰۰ تنه اعدام شوی دی
په ایران کی د نیم کال په اوږدو کی ۷۰۰ تنه اعدام شوی دی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع اطلاعاتی از حضور صدها جاسوس اردنی، ترکیه ای، قطری و سعودی در میان تروریست های محاصره شده در شرق حلب خبر می دهند

 'عبدالله المحیسنی' تروریست عربستانی موسوم به قاضی شرعی ائتلاف تروریستی 'جیش الفتح' 45 نفر از شهروندان العزل در منطقه الفردوس حلب را برای جلوگیری از خروج مردم از شهرهای تحت محاصره اعدام کرد.
نیروهای ارتش سوریه ماه گذشته میلادی شهرک های شرقی حلب را که در اشغال تروریست ها بود را محاصره کرد.
این نیروها گذرگاه های امنی برای خروج غیرنظامیان با نظارت روسیه و نیز گذرگاه هایی را برای مسلحانی که خواهان تسلیم سلاح های خود و بازگشت به حالت عادی یا انتقال به شهر ادلب بعنوان پایگاه تروریست ها بودند، تعیین کرد.
جدیدترین تصاویر منتشر شده در رسانه های نزدیک به گروه تروریستی تکفیری القاعده نشان می دهد که عبدالله المحیسنی مفتی به اصطلاح شرعی این گروه تکفیری بین المللی در محلات بخش شرقی حلب تحت محاصره نیروهای دولتی سوریه قرار دارد.
نیروهای دولتی سوریه محلات بخش شرقی حلب را در هفته های گذشته بار دیگر به محاصره خود درآورده و مسیر انتقال نیرو، تدارکات و تسلیحاتی تروریست های تکفیری مستقر در آنها موسوم به جاده کاستلو را بطور کامل قطع کرده و تلاش های تروریست های القاعده برای شکستن محاصره از محور جنوبی را نیز در هم شکسته اند.
به نوشته پایگاه خبری الحدث نیوز سوریه، المحیسنی تا پیش از حضور در سوریه عضو وزارت امر به معروف و نهی از منکر عربستان سعودی بوده است.
منابع اطلاعاتی از حضور صدها جاسوس اردنی، ترکیه ای، قطری و سعودی در میان تروریست های محاصره شده در شرق حلب خبر می دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала