زاخاروا: سخنرانی کری – مانند یک نمایش بد، ضعیف و خسته کننده بود

© Sputnik / Ramil SitdikovОфициальный представитель МИД России Мария Захарова во время брифинга по текущим вопросам внешней политики в МДЦ "Артек"
Официальный представитель МИД России Мария Захарова во время брифинга по текущим вопросам внешней политики в МДЦ Артек - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، سخنرانی جان کری وزیر امور خارجه امریکا در شورای امنیت سازمان ملل متحد مانند یک نمایش بد، ضعیف و خسته کننده بود.

دیپلومات روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "روسیه 24" گفت:- "متن سخنرانی که برای وزیر امور خارجه امریکا تهیه شده بود، مانند یک نمایش بود، نمایش که برای میلیونها نفر آماده شده بود و در قدم نخست یک نمایش ویژه بود که برای رسانه ها آماده شده بود. این نمایش یک نمایش بد بود به خاطر که ضعیف، خسته کننده و بدون حقایق بود و چیزی بود که  در یک لحظه شکسته می شود".

کری در سخنرانی خود که روز چهارشنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل ایراد کرد، روسیه را متهم به دادن معلومات دروغین به جامعه بین المللی کرد.

این دیپلومات امریکایی گفت، مقامات سوریه در حال تضعیف روند ادامه صلح می باشند و آنها با بمب گذاری بی رویه سبب از بین بردن اهداف غیر نظامی و مخالفان خود است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала