مسی بار دیگر مصدوم شد

© AFP 2023 / Miguel RiopaLionel Messi, futbolista argentino
Lionel Messi, futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی در نیمه دوم بازی مقابل اتلتیکو از ناحیه استخوان پوبیس یک بار دیگر آسیب دید و مجبور به ترک زمین شد. مسی در بازی هفته دوم مقابل بیلبائو به این مصدومیت دچار شده بود.

تیم های فوتبال بارسلونا و اتلتیکو مادرید چهارشنبه شب مهمترین بازی هفته پنجم رقابتهای لالیگا را در ورزشگاه نوکمپ برگزار کردند که این بازی حساس با تساوی یک بر یک پایان یافت.

در نیمه نخست این بازی تیم بارسلونا کاملا بر توپ و میدان تسلط داشت و در دقیقه 41 روی ضربه سر ایوان راکیتیچ به گول رسید. در این نیمه مثلث MSN چندین موقعیت گلزنی را از دست داد.

با شروع نیمه دوم تیم اتلتیکو مادرید بازی تهاجمی را در دستور کار قرار داد. بازی به دقیقه 57 رسیده بود که لیونل مسی بار دیگر از ناحیه عضله پا دچار آسیب دیدگی شد تا سکوت ورزشگاه نوکمپ را فرا گیرد. آردا توران، بازیکن پیشین اتلتیکو جایگزین مسی شد.

همزمان سیمئونه تغییراتی تهاجمی ایجاد کرد  و با ورود تورس و کوریا کاملا شرایط را به سود اتلتیکو تغییر داد. در دقیقه 61 کوریا روی اشتباه مدافعان بارسلونا صاحب توپ شد و با یک ضربه بغل پای دقیق دروازه بارسلونا را باز کرد.

بارسلونا با این تساوی 10 امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت. رئال مادرید و سویا با 13 و 11 امتیاز به ترتیب اول و دوم هستند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала