ترامپ به هیچ وجه لیاقت ریاست جمهوری را ندارد

© Photo / Raglan Road Irish BarDonald Trump Urinals are all the range in some bars in the UK.
Donald Trump Urinals are all the range in some bars in the UK. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نامزد جمهوری خواهان همچنین بارها از ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تمجید کرده و گفته است که پوتین لایق تر و بهتر از باراک اوباما است

حدود 75 دیپلمات بازنشستۀ امریکا در پیامی اعلام کردند که در انتخابات ریاست جمهوری به دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان رأی نخواهند داد زیرا صلاحیت ریاست جمهوری ندارد.
 ما به عنوان سفیران و نمایندگان امریکا در 52 کشور یا سازمان بین المللی سالها خدمت کردیم که مجموع آن به صدها سال می رسد و در انتخابات ریاست جمهوری به جای رأی دادن به ترامپ به هیلاری کلینتن — نامزد دمکرات ها — رأی خواهیم داد.

شاهزاده سعودی دو بار ترامپ را از ورشکستگی نجات داد - اسپوتنیک افغانستان
شاهزاده سعودی دو بار ترامپ را از ورشکستگی نجات داد

در این بیانیه آمده است: ما با رؤسای جمهوری از هر دو طیف جمهوریخواه و دمکرات همکاری کرده ایم ولی هیچیک از ما به ترامپ رأی نخواهیم داد بلکه هر یک از ما از هیلاری و تیم کِیْن (نامزد معاونت رئیس جمهوری) حمایت خواهیم کرد.
دیپلمات های سابقه  امریکا در بیانیه خود ترامپِ میلیاردر را نالایق خواندند و افزودند: ترامپ به هیچ وجه لیاقت تصدی ریاست جمهوری و فرماندهی نیروهای مسلح را ندارد زیرا از مشکلات پیچیده ای که دامنگیر آمریکاست ، بی اطلاع است و هیچ اهمیتی به بخش آموزش نمی دهد.
دیپلمات ها سخنرانی های ترامپ را بیانگر نادانی وی دانستند و اعلام کردند: ترامپ هنگامی که درباره برخی کشورها حرف می زند ، سخیف ترین کلمات را به زبان می آورد که همین امر باعث عصبانیت ملت های دیگر می شود و متحدان امریکا را ناراحت می کند.
دونالد ترامپ و هیلاری کلینتن نامزدان ریاست جمهوری امریکا - اسپوتنیک افغانستان
اشتیاق دیدار ترامپ و کلینتن با سران کشور ها

این در حالیست که 88 نفر از افسران ارشد بازنشسته ارتش امریکا در ماه میلادی کنونی بیانیه ای را در حمایت از ترامپ امضاء کردند.
ترامپ که در سخنرانی های خود به شدت از عربستان سعودی انتقاد کرده است،سخنانی نیز در ضدیت با اسلام و مسلمانان گفت و خواستار جلوگیری از ورود مسلمانان به امریکا شده است.
نامزد جمهوری خواهان همچنین بارها از ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تمجید کرده و گفته است که پوتین لایق تر و بهتر از باراک اوباما  است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала