منبعد روسیه یکجانبه برای آتش بس گام برنمیدارد

© Photo / Ministry of Foreign Affairs of the Russian FederationМинистр иностранных дел России Сергей Лавров на встрече с министром иностранных дел Монголии Лундэнгийном Пурэвсурэном
Министр иностранных дел России Сергей Лавров на встрече с министром иностранных дел Монголии Лундэнгийном Пурэвсурэном - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه دیگر به برداشتن گام های یکجانبه در سوریه موافقه نمی کند.

لاوروف حین مصاحبه با کانال تلویزیونی "روسیه" روز شنبه گفت: مسکو دیگر به تقاضا های چون ایجاد وقفه آتش بس برای 3-4 روز و یا بهانه های دیگر برای توقف یکجانبه فعالیت های محاربوی قوای هوائی-فضائی روسیه و قوای هوائی سوریه در قلمرو این کشور که گویا بعد از آن میتوانند مخالفین را معتقد سارند تا از حلقه جبهه النصرا جدا شوند، توجه جدی نخواهد کرد. به این مفهوم دیگر ما به چنین وعده ها جدی توجه نمکینم.

لاوروف افزود: "ما چندین بار در ماه های گذشته بنا بر تقاضائی پارتنر ها، در اطراف حلب برای 48 ساعت و 72 ساعت آتش بس اعلان نمودیم، و متیقن شدیم که از آتش بس برای اکمالات تسلیحاتی و پرسونلی تروریستها منجمله جبهه النصرا استفاده میشود".

او یادآور شد که ستردرستیز وزارت دفاع دفاع روسیه اسناد را نشر نمود که در آن گفته شده چرا در شرایط موجوده توافقنامه تاریخی 9 سپتامبر روسیه- امریکا در سوریه در مجموع مفهوم خود را از دست داده است.

لاوروف گفت: ما نمیخواهیم که جنگ وسیع داخلی در سوریه دامن زده شود. به مشکلات زیاد توانستیم توسط مردم در بعضی مناطق تروریستها را به عقب برانیم که ازدست دادن آن درست نیست".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала