غرب از مسوولیت هایش سرکشی میکند

© AP Photo / Ivan SekretarevМинистр иностранных дел России Сергей Лавров на встрече с министром иностранных дел Сирии Валидом Муаллемом
Министр иностранных дел России Сергей Лавров на встрече с министром иностранных дел Сирии Валидом Муаллемом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لاوروف غرب به رهبری امریکا را در بی رعایتی از مسوولیت هایشان متهم کرد

 ریانووستی: سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه طی مصاحبه ی به کانال NTV گفت که غرب به رهبری امریکا به مسوولیت های که در قبال دارند رسیدگی نمی توانند.

لاوروف گفت: واشنگتن میخواهد توجه جهان را به حملات هوائی ائتلاف بین المللی بر نیروهای دولتی سوریه در دیرالزور منحرف کند که فقط مواضع داعش را بمبارد میکند، ولی به سازمان تروریستی جبهه النصرا را غرض ندارد.

امریکا سعی می ورزد تمام مسوولیت های نا آرامی سوریه را بدوش روسیه بگذارد که در اظهارات شان در اجلاس شورای امنیت ملل متحد مشاهده میشود.

از ماه مارچ سال 2011 تا کنون در سوریه جنگ های داخلی به حمایت غرب جریان دارد که در نتیجه تا به حال 220 هزار نفر کشته شده است. نیروهای دولتی علیه چندین سازمانهای تروریستی  بین المللی شجاهانه می جنگند.

اما غرب، روسیه را در بی امنی در سوریه متهم میکند. روسیه چندین بار آتش بس را در سوریه اعلام نمود که صرف نیرو های روسیه و سوریه از آن رعایت کردند و تروریستها در این زمان فعال شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала