ترامپ رئیس جمهور امریکا میشود

© REUTERS / Rhona Wise دونالد ترامپ: مشکل بدهی امریکا در دو دوره ریاست جمهوری حل می کنم
دونالد ترامپ: مشکل بدهی امریکا در دو دوره ریاست جمهوری حل می کنم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیشگوی بزرگ آمریکایی که اشتباه نمی کند: ترامپ در انتخابات پیروز خواهد شد

آلن لیچمن، استاد آمریکایی که در بیش از 30 سال گذشته توانسته است بسیار دقیق نتایج انتخابات هشت رئیس جمهور آمریکا را پیشبینی کند و به همین علت به نام "تاریخ نویس سیاسی" مشهور شده است، پیشبینی کرده که دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه در انتخابات سال 2016 پیروز خواهد شد.
به نوشته روزنامه "واشنگتن پست"، این استاد آمریکایی با بکار گیری سازوکاری که در آن از 13 شاخص یا "کلید" استفاده می شود، از سال 1984 توانسته است دقیق نتایج انتخابات هر یک از روئسای جمهوری این کشور را پیشبینی نماید.

 لیچمن در مصاحبه با این روزنامه با بیان این که پیش بینی نتایج انتخابات امسال به یکی از دشوارترین پیش بینی ها از سال 1984 تاکنون تبدیل شده است، تاکید کرد: "ترامپ در انتخابات امسال پیروز خواهد شد، هر چند که این نتایج ممکن است تغییر پیدا کند". وی گفت: "ما تا قبل از این، نامزدی همچون دونالد ترامپ ندیده بودیم و ترامپ ممکن است الگوهای تاریخی را که از سال 1860 در کشور ما حفظ شده، بشکند". به گزارش "گازتا. رو"، شاخص های مورد استفاده در سیستم پیش بینی لیچمن شامل مولفه هایی همچون عملکرد حزبی در انتخابات میان دوره ای، رقابت یا عدم رقابت رئیس جمهوری کنونی، موفقیت های اخیر سیاست خارجی و تحولات سیاسی و اجتماعی مهم است. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 8 نوامبر سال جاری میلادی برگزار می شود.      

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала