پولیس امریکا از اسناد محرم مردم غرض اهداف شوم استفاده میکند

© Flickr / Derek Bridgesماموران پلیس در آمریکا از آغاز سال 2015 تا به حال 500 نفر را کشته اند
ماموران پلیس در آمریکا از آغاز سال 2015 تا به حال 500 نفر را کشته اند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آژانس اسوشیتد پرس خبر داده است که پولیس آمریکا به طور متواتر از بانک اسناد محرم در خصوص شهروندان کشور استفاده میکنند که هیچ ارتباط با وظیفه شان ندارد.

خبرنگاران این آژانس گزارش دادند که مامورین برقراری نظم در سراسر کشور به این بانک اسناد محرم پولیس مراجعه می کنند تا اطلاعاتی را در خصوص شرکای روابط عاشقانه، همکاران، همسایه ها، خبرنگاران و یا سایر افراد به دلایلی که هیچ ارتباطی به کار پولیس ندارد، بدست آورند. در گزارش اسوشیتد پرس آمده است: پلیس از این اطلاعات استفاده می کند تا بر مردم نظارت کرده یا آنها را تعقیب کند ، اطلاعات را تغییر می دهند یا آنها را می فروشند. "

 در پایگاه مذکور از جمله اطلاعاتی در خصوص محل زندگی شهروندان ، در خصوص برخورد احتمالی آنها با قانون و همچنین اطلاعاتی مرتبط به موتر مورد استفاده آنها وجود دارد. این خبرگزاری تاکید می کند، نقضی که از آن صحبت می شود جنبه ی گسترده ای دارد و از سال 2013 تا 2015 ، با مجازات های مختلف در ارتباط با آن صدها مامور پولیس برکنار شدند. در عین حال بر اساس اطلاعات این خبرگزاری در موارد بسیاری از کاربرد نادرست ، مجازاتی را به دنبال نداشت. کرول گیبس، مسئول پایگاه اطلاعات در اداره پولیس ایالت اینویس به اسوشیتد پرس گفت: " اگر ما بدانیم که همکار هر اداره ای ده هزار سفارش در ماه داشته است ، نمی توانیم بفهمیم که با اهداف نادرست بوده است یا خیر ، غیر از آنکه کسی در این رابطه به ما خبر دهد. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала