سه امتیاز از جهنم، بارسا با نتیجه 2-1 گلادباخ را شکست داد

© REUTERS / Gustau Nacarino Lionel Messi, Luís Suárez (E) e Neymar (D)
Lionel Messi, Luís Suárez (E) e Neymar (D) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در دیداری جذاب و تماشایی، موفق شد با نتیجه 2-1 بروسیا مونشن گلادباخ را شکست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیس انریکه در این دیدار حسابی به دردسر افتادند اما در نهایت توانستند به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه دست پیدا کنند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند. ابتدا این مونشن گلادباخ بود که در دقیقه 3 اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کرد اما پاس استیندل در محوطه جریمه بارسا در میانه راه به دست جرارد پیکه برخورد کرد و داور دستور به ادامه کار داد.

چند دقیقه بعد، روی همکاری سوارز و آلبا و البته حرکت هوشمندانه آلکاسر، نیمار در محوطه جریمه گلادباخ صاحب موقعیت شد اما ضربه او را یان سومر مهار کرد.

چند دقیقه بعد اشتباه مدافعان گلادباخ یک موقعیت خوب را نصیب سوارز کرد اما ضربه والی تماشایی او، با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، بازیکنان بارسا بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشتند و در مقابل بازیکنان گلادباخ با ضد حملات خطرناک شان، روی دروازه تراشتگن خطرساز می شدند.

روی یکی از همین ضدحملات بود که گلادباخ در دقیقه 34 به گل رسید. توپ دزدی رافائل از بوسکتس، یک موقعیت خوب نصیب گلادباخ کرد و در نهایت تورگن هازارد پاس عالی داهود را در موقعیتی تک به تک، تبدیل به گل کرد.

حملات بارسا بعد از این گل شدت گرفت اما واکنش های خوب سومر و کم دقتی آبی و اناری ها در زدن ضربات نهایی، باعث شد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

نیمه دوم هنوز کاملا جا نیفتاده بود که مصدومیت رافائل، باعث شد تا گلادباخ یکی از کلیدی ترین بازیکنانش را از دست بدهد.

بازیکنان میزبان که نمی خواستند مانند نیمه اول زیر فشار شدید حملات بارسا قرار بگیرند، برای دقایقی مالکیت توپ را از حریف گرفتند اما ورود آردا توران در دقیقه 59، روند بازی را به سود شاگردان لوئیس انریکه تغییر داد.

سرانجام در دقیقه 64 بود که آردا توانست کار را به تساوی بکشد. روی پاس در عمق عالی از نیمار، ستاره ترک تبار بارسا در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با شوتی غیرقابل مهار، دروازه یان سومر را باز کرد.

بعد از این گل بارسایی ها بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 73، با خوش شانسی به گل دوم رسیدند. روی ضربه کرنر نیمار، توپ در حوالی نقطه پنالتی به سوارز رسید اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که سومر حضور داشت ولی خارج شدت توپ از دست دروازه گلادباخ کافی بود تا جرارد پیکه با یک ضربه بغل پای ساده، کار را تمام کند.

در دقایق پایانی تیم میزبان تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام داد اما این تلاش ها بی نتیجه بود و بازی با برتری 2-1 بارسا به پایان رسید.

نتایج دیگر دیدارهای امشب لیگ قهرمانان اروپا از این قرار است:

گروه A

آرسنال 2-0 بازل

لودوگورتس 1-3 پاری سن ژرمن

گروه B

ناپولی 4-2 بنفیکا

بشیکتاش 1-1 دیناموکیف اکراین

گروه C

مونشن گلادباخ 1-2 بارسلونا

سلتیک 3-3 منچستر سیتی

گروه D

اتلتیکو مادرید 1-0 بایرن مونیخ

روستوف 2-2 آیند هوون     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала