ترامپ: کلینتن حتی یک دالرر هم با کار به دست نیاورده است

© REUTERS / Brian Snyderپیروزی کلینتون در اولین مناظره با ترامپ
پیروزی کلینتون در اولین مناظره با ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
من از روشی که آن‌ها برای خرج کردن دالرهای مالیاتی ما به کار می‌برند متنقرم.

دونالد ترامپ میگوید: هیلاری کلینتن در تمام مدت زندگی خود حتی یک دالرر هم با کار به دست نیاورده است.و این پول‌ها را از بازیگران خارجی که دالرهای نجومی در اختیار دارند؛ کسب کرده است.
 وی گفت: من قوانین مالیاتی را بهتر از هر فرد دیگر می‌دانم. من فردی هستم که می‌توانم این قوانین را اصلاح کنم. من این موضوع را درک می‌کنم. من با این کار آشنا هستم. من خود را متعهد به این کار می‌دانم. ما خواهان انصاف هستیم. ما خواهان آوردن منابع مالی به داخل کشور هستیم. آن‌ها (دولت) دالرهای مالیاتی ما را به روشی غیرعقلانی و غیرمنصفانه هزینه می‌کنند. ما می‌خواهیم این پول‌ها به کشور بازگردانده شوند. 

Кандидат в президенты США Дональд Трамп - اسپوتنیک افغانستان
نیویورک تایمز: ترامپ به علت زیان می توانست 18 سال مالیات پرداخت نکند

وی افزود: من به عنوان یک تاجر از قوانین مالیاتی به نفع خود و به نفع شرکتم و به نفع سرمایه‌گذاران و کارکنانم استفاده کردم. به صراحت بگویم که من به روشی شفاف از این قوانین استفاده کرده‌ام. من بار‌ها در جریان رقابتهای انتخاباتی به این موضوع اشاره کرده‌ام که مسئولیت دارم به عنوان یک امانتدار مالیاتی بیش از حد قانونی آن همانند دیگران پرداخت نکنم. من از روشی که آن‌ها برای خرج کردن دالرهای مالیاتی ما به کار می‌برند متنقرم.
ترامپ اضافه کرد: من از این توانایی برخوردار بودم که از قوانین مالیاتی این کشور و امور تجاریم به روشی هوشمندانه برای بیرون آوردن وضع بازار مسکن از افتضاحی که در آن به سر می‌برد استفاده کنم. تنها چند نفر قادر به این کار بودند و من این کار را انجام دادم. 
ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
معشوقه بیل کلینتن از ترامپ حمایت میکند

وی در ادامه گفت: هیلاری کلینتن در تمام مدت زندگی خود حتی یک دالر هم با کار به دست نیاورده است. او همه آنچه را که دارد از شما به دست آورده است. او این پول را از کشور شما به دست آورده است. او این پول‌ها را از حامیان مالی خود که به دنبال منافع خاص هستند کسب کرده است. او این پول‌ها را از بازیگران خارجی که دالرهای نجومی در اختیار دارند؛ کسب کرده است. شما تاکنون شاهد همچنین موردی نبوده‌اید. این بالا‌ترین حد فساد است. شما این موضوع را می‌دانید و من هم می‌دانم. او خودش هم از این موضوع آگاه است. اما آن‌ها هیچ کاری در این رابطه انجام نمی‌دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала