انجلینا جولی، قهرمان جنگ افغانستان را بازی میکند

عضو شوید
انجلینا جولی در درامهای جنگی –بخصوص که بر اساس رویدادهای واقعی باشد علاقه مندی خاص دارد. این بازیگر سینما که در فلم های "در سرزمین خون وعسل" و "شکست ناخورده" بازی کرده ،قصد دارد نقش اساسی فلم در مورد جنگ، بنام "شلیک کن مانند دختر"را بازی کند.

به گزارش The Hollywood Reporter،در حال حاضر این ستاره سینما با پرودیوسر(تولید کننده) فلم مذاکره دارد.سناریو را  فرنک بولدوین مینویسد. فرض بر این است ،که از خاطرات  چاپ ناشده این فلم برداشته میشود. "شلیک کن مانند دختر:مبارزه دراماتیک(نمایشی) یک زن در افغانستان در مقابل جبه داخلی است".این داستان جکرن نیرو های هوایی امریکا "جنینگز هیگر"است ،که در افغانستان خدمت کرده ودر طول سه سفر خدمتی او پیلوت-نجات دهنده  بوده  و صد ها سربازان را از میدان جنگ انتقال داده است. در یکی از عملیات های نجاتی  چرخبال او زده شد و با وجود زخمی شدن هیگربرای نجات  کسانی که او ارسال کرده بودو تیم خود ادامه میداد.بخاطر شجاعت ونجات صد ها نفر برای او مدال"قلب ارغوانی" اهدا شد.

ماری هیگر ششمین زن در تاریخ ایالات متحده امریکا شد که صلیب پرواز ممتاز را دریافت کرد.او با پنتاگون به دلیل ممنوعیت زنان در اشتراک در جنگ های فعال و شناخت آنها بطور رسمی چون اشترک کننده جنگها دعوا کرد.از برکت او این ممنوعیت مغایر با قانون اساسی شناخته شده لغو شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала