استراحت در عراق یا افغانستان: شرکت های توریستی فروش تکت های خود را به خطرناک ترین مناطق کره زمین آغاز کرده اند

© Sputnik / Alexey KudenkoТуристы в Долине гейзеров в Кроноцком заповеднике
Туристы в Долине гейзеров в Кроноцком заповеднике - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان Tallis Journeys سفر به مناطق ای مانند افغانستان، عراق، کوریای شمالی، جمهوری دموکراتیک کنگو و اوگاندا را پیشنهاد کرده است.

به گزارش دیلی میل، برای مشتریان وعده داده شده که متخصصان با تجربه در زمینه حمایت بقا و حفظ جان، آنها را در سفر همرای خواهند کرد. در اوگاندا سیاحان را بهترین استادان قایق سواری در رود های خروشان و در کلیمانجارو سیاحان را بهترین کوه نوردان همرای مینمایند. تمام آنها قبلان در کندک های ویژه نیروهای مسلح بریتانیا خدمت میکردند.
گراهام بود یکی از سازمان دهندگان این سیاحت میگوید: "مسافرت شاید برای یک تعداد بیش از حد مشکل به نظر برسد، اما اگر شما از تعطیلات خسته و مانده بازگشت مینماید، و میخواهید یک تجربه دیگر حاصل نماید، بهترین شیوه استراحت همین است.
در کشورهایی که در آن جنگ ادامه دارد، واضع است که سیاحان به مناطق عملیات جنگی فعال ارسال نخواهند شد، اما بدون شک مسافران زخم های عمیق ناشی از جنگ را مشاهده خواهند کرد. به طور مثال، در کشورهایی مانند جمهوری دموکراتیک کنگو و افغانستان، در امتداد جاده ها تجهیزات نظامی تخریب شده را و بسیاری از چیز های که جنگ آنرا دگرگون ساخته خواهند دید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала