حمله انتحاری امروز کابل 20 زخمی بجاه گذاشت

© AFP 2023 / WAKIL KOHSARAfghan security personnel arrive after a suicide attack that targeted crowds of minority Shiite Hazaras during a demonstration at the Deh Mazang Circle of Kabul on July 23, 2016.
Afghan security personnel arrive after a suicide attack that targeted crowds of minority Shiite Hazaras during a demonstration at the Deh Mazang Circle of Kabul on July 23, 2016. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حمله کننده انتحاری ناوقت امروز (چهار شنبه ۱۴ میزان) در سرک دارالامان رخ داد که گفته می شود بیست تن در این حمله زخمی شده اند.

حمله کننده انتحاری ناوقت امروز در سرک دارالامان رخ داد که گفته می شود بیست تن در این حمله زخمی شده اند. حمله کننده انتحاری ناوقت امروز در سرک دارالامان رخ داد که گفته می شود بیست تن در این حمله زخمی شده اند.
اسماعیل کاووسی سخنگوی وزارت صحت عامه کشور به خبرگزاری بخدی گفت: در عملیات امروز بیست تن زخمی شده اند.
آقای کاووسی می گوید که در بین زخمی ها زنان، دانشجویان و مردان شامل هستند، او همزمان گفت که در مورد کشته شدگان این رویداد تا هنوز گزارش بدست ما قرار نگرفته است.
در همین حال صدیق صدیقی سخنگوی وزارت داخله کشور گفته است که حمله کننده انتحاری موتر حامل کارمندان دولتی را هدف قرار داد.
آقای صدیقی در صفحه تویتر خود نوشته است که در این حمله چهار غیر نظامی زخمی شده اند.
گفته می شود که حمله کننده انتحاری که بر یک سه چرخه زرنج سوار بوده، مواد جاسازی شده ی خود را بر موتر نوع کاستر که حامل کارمندان وزارت معادن و پترولیم بوده انفجار داده است.
این حمله ساعت ۴:۳۰ دقیقه هنگامی رخ داد که کارمندان دولتی و مردم به طرف خانه های شان در حرکت بوده اند.
حمله انتحاری امروز در جای رخ داده است که در این منطقه دانشگاه خصوصی کاتب، دنیا، گوهر شاد، مکتب حبیبیه و یک هوتل عروسی نیز قرار دارد.
انفجار امروز در حال رخ می دهد که روز گذشته شماری از اعضای مجلس نمایندگان از ارگان های امنیتی شکایت کرده و گفته بودند هر زمان که در کابل و ولایت ها امنیت حاکم است مقام های امنیتی فکر می کنند که همه چیز تحت کنترل می باشد در حال که طالبان زمان آرام هستند که بر عملیات و حمله های انتحاری بعدی آمادگی می گیرند.
اعضای مجلس نمایندگان به دلیل ناامنی ولایت قندوز و هلمند از مقامات دولتی انتقاد کرده بودند.
تا هنوز فرد یا گروهی مسوولیت این رویداد را بر عهده نگرفته اما در حملات انتحاری طالبان مسوول درجه یک شناخته می شوداست.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала