غرق کردن در آب روش جدید اعدام توسط گروه داعش

© Sputnik / Dmitriy Vinogradov /  مراجعه به بانک تصاویر ISIS militants captured by Syrian security services
ISIS militants captured by Syrian security services - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داعش ۱۴ غیرنظامی را در منطقه الفیصلیه در داخل قفسی آهنی قرار داده و به اتهام همکاری با نیروهای دولتی و پیشمرگه در آب غرق کردند

یک منبع محلی در,ولایت نینوا روز چهارشنبه از اقدام مجدد گروه تروریستی داعش نسبت به اعدام ۱۴ غیرنظامی به روش غرق کردن در آب در مرکز شهر موصل خبر داد.
این منبع تصریح کرد که داعش شامگاه چهارشنبه ۱۴ غیرنظامی را در منطقه الفیصلیه در مرکز شهر موصل در داخل قفسی آهنی قرار داده و به اتهام همکاری با نیروهای دولتی و پیشمرگه در آب غرق کردند.

به گفته این منبع محلی که نخواست نامش فاش شود، تروریست های داعش از عملیات اعدام غیرنظامیان مذکور که حکم آنها از سوی محکمه  شرعی ولایت نینوا صادر شده بود، فیلمبرداری کردن

همچنین ابو عبد الکندیسرکرده نظامی داعش در الحویجه و ابومحمد دیگر سرکرده این گروه تروریستی در این منطقه شامگاه چهارشنبه در پی انفجار بسته انفجاری که در داخل خودروی آنها قرار داشت به هلاکت رسیدند.

لازم به ذکر است که گروه تروریستی داعش همچنان بر منطقه الحویجه و بخش های الرشاد، العباسی، الزاب و الریاض که پایگاه های مهم این گروه تروریستی برای حمله به ولایت صلاح الدین و اطراف کرکوک بشمار می روند، سیطره دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала