114 طالب به شمول پنج فرمانده در کندز به قتل رسیدند

عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: در عملیات‌های هوایی و زمینی نیروهای امنیتی افغانستان، تلفات سنگینی به جنگجویان گروه طالبان در ولایت کندز در شمال این کشور وارد شده است.

قول اردوی 209 شاهین در شمال شرق افغانستان، می‌گوید که در این عملیات‌ها یک‌صد و چهارده تن از جنگجویان گروه تروریستی طالبان به شمول پنج تن از فرماندهان مهم این گروه در اطراف شهر کندز به قتل رسیده‌اند.

قول اردوی 209 شاهین می‌افزاید که قاری ملک مسوول بخش نظامی طالبان در ولسوالی خان‌آباد، حمیدالله مشهور به عمران، جمع‌الدین مشهور به نظامی، قاری ناصر، حمیدالله مشهور به کوچنی از فرماندهان مهم گروه طالبان بودند که در این عملیات‌ها با 109 طالب دیگر به قتل رسیده‌اند.

 قول اردوی 209 شاهین می‌افزاید که در نتیجه عملیات‌های مشابه در بخش‌هایی از ولایت بغلان نیز سیزده تن از افراد طالبان کشته و نوزده تن دیگرشان زخمی شده‌اند.

شهر کندز در شمال افغانستان، یک سال پس از سقوط این شهر بدست طالبان، در روزهای اخیر بار دیگر شاهد حضور گسترده جنگجویان این گروه بود. طالبان توانستند به ساحاتی در داخل شهر کندز خود را برسانند اما دوباره توسط نیروهای امنیتی افغانستان از شهر کندز بیرون رانده‌ شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала