بیرون راندن شیطان از بدن یک خانواده

© AP Photo / The Satanic Temple Статуя Сатаны в Детройте
Статуя Сатаны в Детройте - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نزدیکی‌های صبح زن بی‌دلیل شروع به حرف زدن با خود می‌کند و حرکاتی عصبی و خشن از خود نشان می‌دهد

اعضای یک خانواده اهل کوریای جنوبی زنی از اقوام خود را در هوتلی در فرانکفورت تا سرحد مرگ شکنجه کرده و به قتل رسانده‌اند. افراد خانواده گفته‌اند که می‌خواستند شیطان را از بدن این زن بیرون کنند. پسر مقتول از متهمان اصلی است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از دویچه ویله, گروهی پنج نفره از یک خانواده اهل کوریای جنوبی، از جمله دو نوجوان این خانواده، برای "بیرون راندن شیطان" از جسم زنی از اقوام خود تا آن‌جا او را شکنجه کردند که این زن ۴۱ ساله بر اثر خفگی جان خود را از دست داد. بنا برگزارش ‌پزشک قانونی این زن تا لحظه مرگ شکنجه‌ای هولناک را تحمل کرده است.
این حادثه ۱۱ ماه پیش رخ داده است. متهمان اصلی پسر ۱۶ ساله و پسر عمه ۱۵ ساله مقتول هستند. سه نفر دیگر از اقوام نزدیک او نیز به اتهام همکاری در این قتل محاکمه ‌می‌شوند. علت مرگ مقتول فشار سنگین بر قفسه سینه و گلوی اوست. به گفته دادستان همه افراد خانواده با وجود آگاهی از خطر خفگی زن شده، دست به این کار زدند. 

Статуя Сатаны в Детройте - اسپوتنیک افغانستان
کلوب شیطان پرستی

بنا بر پرونده، متهمان روز ۵ دسمبر سال گذشته میلادی دسته‌جمعی به اتاق هوتلی در فرانکفورت می‌روند. به گفته آن‌ها نزدیکی‌های صبح زن بی‌دلیل شروع به حرف زدن با خود می‌کند و حرکاتی عصبی و خشن از خود نشان می‌دهد. با مشاهده این صحنه حاضران در اتاق هتل تصمیم می‌گیرند برای "پاکسازی او از شیاطین" دست به کار شوند.
سه نفرشان دست‌و پای زن را گرفته‌، او را روی زمین خوابانده و بر شکم و پاهای او نشسته و بر سینه او فشار می‌آورند. یکی دیگر از آن‌ها گلوی قربانی را فشرده و برای آن‌که نتواند فریاد بکشد، یک چوب لباسی و هم‌چنین یک حوله را در دهان او کرده است. یکی دیگر از آن‌ها هم سر قربانی را محکم گرفته است که نتواند تکان بخورد. 
کهکشان - اسپوتنیک افغانستان
سیاره شیطان کشف گردید

بر اساس تحقیقات پولیس اعضای این خانواده تازه شش هفته پیش از این ماجرا به فرانکفورت آمده بودند تا یک فعالیت تجاری به راه اندازند. آن‌ها در شهرکی در نزدیکی فرانکفورت خانه‌ای اجاره کرده بودند و به پولیس گفته‌اند که به هوتل نقل مکان کرده‌اند چون برخی افراد خانواده فکر می‌کردند که آن خانه جن زده است. پسر عمه مقتول پس از کشته شدن زن بر اثر "جن‌گیری" به کشیش کره‌ای یک جامعه پروتستان تلفنی اطلاع می‌دهد.
کشیش نیز که از شنیدن این داستان شوکه شده بود، بلافاصله کارکنان هوتل و پولیس فرانکفورت را با خبر می‌کند.
هر پنج نفر از هنگام ارتکاب به قتل در بازداشت به سر می‌برند. آزمایشات نشان داده است که هیچ‌کدام از آن‌ها دچار بیماری روانی نبوده‌اند. آن‌ها همه مسیحی هستند با تمایلات بودایی و جادوگری. تحقیقات روشن نکرده است که آنها به چه فرقه ‌یا کلیسایی تعلق دارند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала