مسابقه میان تیم‌های فوتبال افغانستان و مالیزیا

© AP Photo / Ebrahim Norooziفوتبال ورزش سپورت افغانستان
فوتبال ورزش سپورت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آقای شگرد از این‌که چندتن از بازی‌کنان تیم ملی مصدوم شده‌اند اظهار ناخوشی کرد اما گفت که این صدومیت‌ها در باش‌گاه‌ها به بازی‌کنان وارد شده نه در تیم ملی.

تیم ملی فوتبال افغانستان امروز در یک دیدار دوستانه در برابر تیم ملی مالیزیا به میزبانی آن کشور به میدان می‌رود. این دیدار به هدف آماده ‌سازی شاگردان پیتر شگرت در میدان ورزشی شاه‌علم کشور مالیزیا میان دو تیم برگزار می‌گردد.
به گزارش اسپوتنیم به نقل از خامه پرس, پیتر شگرت، سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان در نشست خبری پیش از بازی، این بازی را با برای شیران خراسان با اهمیت عنوان کرده گفت که تمرکز زیادی روی این دیدار است تا بازی‌کنان تازه دعوت‌شده به تیم را به آزمایش بگیرد.

Фотография португальского фотографа Daniel Rodrigues «People playing soccer ball on Ipanema beach at sunset, Rio de Janeiro», III место в Международном конкурсе фотожурналистики им. Андрея Стенина 2015 в категории «Спорт. Серия фотографий» - اسپوتنیک افغانستان
پیروزی تیم فوتبال ساحلی افغانستان در مقابل تیم چین

آقای شگرد از این‌که چندتن از بازی‌کنان تیم ملی مصدوم شده‌اند اظهار ناخوشی کرد اما گفت که این صدومیت‌ها در باش‌گاه‌ها به بازی‌کنان وارد شده نه در تیم ملی.
در این بازی داور وسط منکولچای پاجسری از تایلند، کمک‌داور اول بینلا پرایدا از تایلند، کمک‌داور دوم کاریانساک کاتیسونگ کرام نیز از تایلند و داور چهارم محمد ناظمی نصرالدین از کشور مالیزیا خواهند بود.
مسابقه میان تیم‌های فوتبال افغانستان و مالیزیا ساعت ۵:۱۵ پس از چاشت برگزار خواهد شد و گفته می‌شود تلویزیون‌های طلوع و لمر آن را در افغانستان پوشش خواهند داد.
این دیدار در حالی‌ست که حدود یک و نیم ماه پیش افغانستان در یک دیدار دوستانه در برابر لبنان با نتیجۀ ۲-۰ تن به شکست داد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала