رسانه ها: حداقل 250 شبه نظامی آماده حمله تروریستی به کشمیر زیر کنترول هند می باشند

© AP Photo / Dar YasinИндийский солдат падает от разорвавшегося снаряда со слезоточивым газом в Кашмире
Индийский солдат падает от разорвавшегося снаряда со слезоточивым газом в Кашмире - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حداقل 250 ستیزه جو متعلق به سه گروه تروریستی در بخش زیر کنترول کشمیر هند آماده اقدامات تروریستی در منطقه کشمیر زیر کنترول هندوستان می باشند.

به گزارش روزنامه تایمز هند به نقل از منابع دولتی، این تروریستان حملات انتحاری را به خاطر انتقام از نیروهای هندی که چندی پیش در قلمرو زیر کنترول پاکستان انجام دادند، صورت می دهند.

نظر به این گزارش، در یک دره کشمیر که زیر کنترول پاکستان می باشد، تروریست های وابسته به گروه «لشکر طیبه»، «جیش محمد» و «حزب المجاهدین» حکمروایی می کند. همه این اسلام گرایان افراطی از جدایی کشمیر از هند پشتیبانی می کنند. یک گروه 100 نفری دیگر از این ستیزه جویان آماده هستند که از خط کنترول مرزی عبور کرده به قلمرو زیر کنترول هند خود را برسانند و حملات تروریستی خود را انجام بدهند.

با توجه به این گزارش به نقل از یک منبع نزدیک به دولت، رهبر گروه چریک ها دستور داده اند که باید انتقام از ارتش هند گرفته شود و این تروریست ها را میفرستد تا پایگاه های ارتش هند را مورد حملات تروریستی قرار بدهند. ارتش هند هم اقدامات امنیتی در این منطقه را افزایش داده است. ارتش هند اقدامات امنیتی را در 22 میدان هوایی هند که در مرز با کشور پاکستان، در دهلی نو و تعداد از مکان های گردشگری مانند تاج محل را افزایش داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала