تلویزیونی که از آن به جای شیشه هم می توان استفاده کرد

© AFP 2023 / Toru Yamanaka Логотип компании Panasonic
Логотип компании Panasonic - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت پاناسونیک که پیش از این از طرح ساخت یک تلویزیون شیشه مانند پرده برداری کرده بود، چندی پیش از این تلویزیون رونمایی کرد.

مودل جدید این تلویزیون‌ها که اولد(OLED)  نام‌گذاری شده است، قادر اند که مانند شیشه‌های عادی در کلکین‌ها و دروازه‌های منازل و دفاتر کاری نیز جاسازی شوند که کاربران می‌توانند پس از مشاهده تلویزیون، افراد، اشیا و اجسام را در آنسوی دروازه و کلکین‌های منازل و دفاتر خود نیز به گونه کامل تشخیص دهند.
از سوی هم، تصویر این تلویزیون حتی در صورتی‌که نور شدیدی در پشت زمینه آن روشن باشد، به طور واضح مشاهده‌ می شود.
سخنگوی پاناسونیک گفته است: برای توسعه و ارتقای قابلیت‌های این تلویزیون به وقت بیشتر نیاز دارند و تا سه سال دیگر به گونه رسمی به بازار عرضه خواهد شد.
نزدیک به یک قرن تجربه‌ای که پاناسونیک جاپانی در تولید لوازم برقی دارد، این تولید کننده آسیایی به یکی از پر تجربه‌ترین تولید کنندگان تلویزیون در سطح جهان تبدیل شده است.
تلویزیون‌های تازه وارد پاناسونیک، خوش ساخت به نظر می‌رسند و در عین حال، می‌تواند رقیب قدرتمندی برای محصولات دیگر شرکت های فعلی باشد.
پاناسونیک که مدتی است در بازار تلویزیون‌های هوشمند مزیت رقابتی خود را از دست داده، امیدوار است با عرضه این تلویزیون‌ بتواند سهم بیشتری از بازار فروش تلویزیون ها را از آن خود کند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала