پوتین: حمله به کاروان کمک های بشردوستانه در نزدیکی حلب کار گروه تروریستی بوده است

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر President Vladimir Putin at Russia Calling! Investment Forum organized by VTB Capital
President Vladimir Putin at Russia Calling! Investment Forum organized by VTB Capital - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فدراسیون روسیه گفت، روسیه می داند حمله به کاروان حامل کمک های بشر دوستانه در سوریه ، کار یک سازمان تروریستی بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، پوتین در سخنرانی خود در گردهمایی بانک  سرمایه گذاری روسیه «و ت ب » در مسکو گفت:- "ما همه چیز را می بینیم — اتهامات بزرگ بر علیه روسیه در تمامی جنایات و اقدامات را می بینیم. حمله به کاوران کمک های بشر دوستانه صورت گرفته است. ما نیز اطلاع داریم چه کسی به لاری های امدادی حمله نموده است. کار یک سازمان تروریستی بوده است. ما همه چيز را می دانیم، امریکایی ها نیز می دانند، اما آنها ترجیح می دهند که خود را به راه دیگری بزنند، و تمام اتهامات را به سوی روسیه برگردانند. این کار فایده ای ندارد".

شایان ذکر است، در عصر 20 سپتمبر، کاروان کمک های بشردوستانه سازمان ملل بشر در منطقه شمال غربی حلب مورد حمله قرار گرفت. این کاروان شامل 31 لاری و حامل کمک هاي امدادي برای 78 هزار آوراه جنگی بود. طبق اطلاعات کمیته بین المللی صلیب سرخ، در این حمله 18 لاری نابود گردید، و در اين ميان بیش از 20 شهروند عادی، از جمله مدیر صلیب سرخ سوریه در منطقه "اوروم الکبری" و 8 راننده لاری کشته شدند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала