آزار و اذیت جنسی چهار زن از جانب ترامپ

© Twitter: madamyezآزار و اذیت جنسی چهار زن از جانب ترامپ
آزار و اذیت جنسی چهار زن از جانب ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از نشرات رسانه های مختلف امریکایی بر میاید که دونالد ترامپ کاندید ریاست جمهوری امریکا حدود چهار بار به آزار و اذیت جنسی زنان پراخته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Palm Beach Post ترامپ در سال 2003 با یک باشنده ایالت فلوریدا بنام مینی ماک گیللیوری در هنگام کنسرت "ریا چارلس" سرین او را لمس کرده بود. به گفته این زن که در آنزمان 23 سال داشت، ترامپ در حالی به من دست درازی کرد که خانم اینده اش میلانی در پهلویش قرار داشت ، اما هیچ کس متوجه این حرکت ترامپ نشد.
ژورنالست نشریه People نتاشا استینوف ماجرایی خود را که چگونه تامپ بدون اجازه او را بوسیده بود چنین حکایت نمود: "من در ختم سال 2015 برای نشریه People راپورتاژ در مورد اولین سالگرد ازدواج ترامپ با میلانی تهیه میکردم، در وقت صحبت من با ترامپ در اطاق تنها ماندم، او مرا به دیوار فشرد و شروع به بوسیدن نمود. من زیاد کوشش کردم که از اطاق بیرون شوم، آما موفق نشدم، تا اینکه خانه سامان وارد اطاق شد و من قادر به فرار شدم". نمایندگان ترامپ تاکید می ورزند که گفته های نتاشا استینوف کاملان حقیقت ندارد و همه اش ساخته و پرداخته وی میباشد.
پیش از این The New York Times مقاله را به چاپ رسانید بود که دو زن ترامپ را به تجاوز جنسی متهم کرده بودند. یکی ازین واقعه ها در سال های 2000 رخ داده بود و واقعه دیکر مربوط به 30سال قبل میشود.
وکیل مدافع ترامپ از روزنامه خواسته است که مضون متذکره را حذف کنند و در ضمن باید معذرت بخواهند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала