عبدالله: اختلافات در کمیته ملی المپیک به زودی حل می‌شود

© Photo / ریاست اجراییهعبدالله: اختلافات در کمیته ملی المپیک به زودی حل می‌شود
عبدالله: اختلافات در کمیته ملی المپیک به زودی حل می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی افغانستان، اعلام کرده که به زودی اختلافات و مشکلات در کمیته ملی المپیک این کشور حل خواهد شد.

آقای عبدالله که با هیات رهبری کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌ها، مربیان و نخبه‌های ورزشی افغانستان دیدار و گفتگو می‌کرد، گفت: «مشکلات کمیته ملی المپیک و ورزشکاران را براساس قانون و معیارهای جهانی در سطح رهبری حکومت وحدت حل می‌کنیم و در این باره با توجه به مشکلات و خواسته‌های شما، به زودی اقدام صورت می‌گیرد. اما جامعه ورزشی افغانستان باید بدون در نظر داشت مسایل سیاسی به دستاوردها، رشد و پیشرفت ورزش کشور بپردازند.»

در همین‌حال، روسای فدراسیون‌های کمیته ملی المپیک افغانستان، از اختلافات درونی، مداخلات سیاسی، ایجاد کمیته‌های موازی، عدم پرداخت بودجه لازم و عدم هماهنگی و حمایت از ورزشکاران شکایت کرده‌اند. به نقل از دفتر مطبوعاتی ریاست اجراییه، آنان در این دیدار گفتند که تداوم وضعیت موجود بالای روحیه ورزشکاران تاثیرات منفی بجا گذاشته است.

همچنین محمد ظاهر اغبر رییس کمیته ملی المپیک می‌گوید: «جامعه ورزشی به هیچ قوم و یا جریان سیاسی وابستگی ندارد و متعلق به تمام مردم افغانستان است. آنان با تحمل تمام دشواری‌ها و مشکلات می‌کوشند تا پرچم افغانستان را در سطح جهانی به اهتزار بیاورند.»

آقای اغبر از رییس اجرائیه خواست تا در باره مشکلات و اختلافات درونی کمیته ملی المپیک و ایجاد کمیته موازی براساس قانون در سطح رهبری حکومت وحدت ملی اقدام نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала