هفتمین کنفرانس انجمن بین المللی آموزشی در پشتیبانی از زبان روسی آغاز می گردد

© Sputnik / Andrey IglovУчебники русского языка
Учебники русского языка - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اعضای انجمن بین المللی آموزگاران زبان و ادبیات روسی و شورای بین المللی روسیه هفتمین کنفرانس بین المللی در پشتیبانی از زبان روسی را آغاز کردند.

به گزارش اسپوتنیک، به تاریخ 18 — 19 اکتوبر 2016 مسئولان و آموزگاران "مکتب های روسی" و مراکز آموزشی سازمان همسوی روسیه، نمایندگان ارگان های آموزشی از 45 کشور جهان منجمله از اروپا، آسیا، استرالیا و امریکایی شمالی در مسکو گرد هم می آیند. این کنفرانس در خانه روس های مهاجر به نام الکساندر ایسایویچ سولژنیتسین گشایش می شود و همایش روز دوم در ساختمان سالون کنفرانس شهرداری مسکو در نووی اربات برگزار می شود.

انجمن بین المللی آموزشی در پشتیبانی از زبان روسی (IPS) —در مارچ سال 2004 ایجاد شده است. از ویژگی های اصلی IPS — گرد آوری آموزگاران و مدیران در عرصه آموزش زبان روسی در مکتب ها و پیش از مکتب، و همچنین نمایندگان تحصیلات عالی، کسانیکه در آماده سازی کدرهای آموزشی سهم می گیرند، می باشد. اجتماع — انجمن بین المللی متشکل از آموزگاران زبان  و ادبیات روسی و شورای بین المللی هموطنان روسی می باشند.

موضوعات اصلی این کنفرانس:- "جهان روسی و آموزش به زبان روسی در شرایط چالش های جهانی"، "شرایط و چشم انداز توسعه آموزش زبان روسی در کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا"، "دانشگاه های اسلاوی مانند مرکز پیشرفت آموزش به زبانی روسی"، "مکتب روسی" در خارج از کشور: "در مرحله کنونی و چشم انداز توسعه آن". اشتراک کنندگان برای پیدا کردن پاسخ به تمام پرسش های پیوند به این باهم کار خواهند کرد، که چگونه برای نوجوانان انگیزه برای شناخت روسیه، فرهنگ و تاریخ روسیه ایجاد کنند، چگونه این جوانان متخصص را آموزش و به طور موثر برای نگهداری و توسعه آموزش زبان روسی در جهان امروزی آماده کرد.

به نمایندگی  از افغانستان در این کنفرانس دکتر محمد کریم بیژن استاد دیپارتمنت روسی دانشگاه کابل شرکت نموده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала