فروش یک طفل مهاجر در بدل 5 هزار یورو

© Sputnik / Sergey StroitelevБеженцы с Ближнего Востока прибывают на остров Лесбос
Беженцы с Ближнего Востока прибывают на остров Лесбос - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صفحه فروش محصولات موسوم به (eBay) برای چهل دقیقه تصویری از یک کودک پناهجو روز سه شنبه هفته گذشته گذاشته شده بود

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دویچه ویله, در صفحه فروش محصولات موسوم به (eBay) برای چهل دقیقه تصویری از یک کودک پناهجو روز سه شنبه هفته گذشته گذاشته شده بود. مشخصات این کودک برای فروش چنین بیان شده بود "طفل کوچک چهل روزه که نامش ماریا است در بدل 5 هزار یورو برای فروش می باشد". این موضوع نگرانی مشترکین این صفحه انترنیتی را به همراه داشته و از این شرکت نیز انتقاد کرده بودند.
اندکی پس از آن، پولیس این کودک را تحت حمایت خود قرار داده و والدینش را برای بازجویی به مرکز خود آورده است. مادر این طفل خانم 21 ساله و پدرش مرد 28 ساله هردو اتباع سوریه می باشند.

یک مهاجر درآلمان چشم جوان 18 ساله را از صورت اش کند - اسپوتنیک افغانستان
یک مهاجر درآلمان چشم جوان 18 ساله را از صورت اش کند

اعلامیه خبری پولیس شهر دویسبورگ می رساند که آنان این موضوع را "مظنونیت به قاچاق انسان" تلقی کرده اند. پولیس همچنان به بازجویی منزل از جمله کمپیوتر این خانواده پرداخته که در صورت موجودیت، شواهد لازم را بدست آورند.
والدین کودک گفته اند که این اعلان فروش از طرف کس دیگری صورت گرفته است.
مهاجر ایرانی همسرش را به دلیل گرویدن به مسیحیت کشته است - اسپوتنیک افغانستان
مهاجر ایرانی همسرش را به دلیل گرویدن به مسیحیت کشته است

رامون فون دیر مالت سخنگوی پولیس شهر دویسبورگ در گفتگو با دویچه وله گفته است که والدین این کودک نقش داشتن در این عمل را رد کرده اند. بربنیاد اظهارات پدر این طفل، پیش از نشر این اعلان موبایل او که حاوی تصاویری زیادی بوده است، مفقود گردیده بود.
پولیس سرگرم تحقیقات بیشتر در این خصوص بوده اما تا حال هیچ سرنخی را که منجر به متهم شدن فردی در پیوند به این قضیه شود را، دریافت نکرده است.  والدین این کودک گفته اند که احتمالا این عمل به گونه شوخی آمیز از طرف کسی صورت گرفته باشد.
یافته های ابتدایی نشان می دهند که این اعلان از آدرس شبکه انترنتی این خانواده سه نفری به نشر رسیده است. اما پولیس بیان داشت که دوستان و خانواده های دیگری نیز به این آیپی آدرس (IP address) دسترسی دارند.
کودک مهاجر افغان - اسپوتنیک افغانستان
کودک مهاجر افغان: نادیده گرفتن انسانیت و محدودیت قانون

این گفته ها در حالی مطرح می شوند که گسترش پدیده قاچاق انسان در این اواخر نگرانی های جدی را در سطح جهان به همراه شده است. شبکه های مافیایی که سرگرم قاچاق انسان به اروپا می باشند هر از گاهی توسط پولیس بازداشت می شوند. به تازگی یک شبکه شش نفری قاچاقبران انسان از سوی پولیس مادرید در اسپانیا دستگیر گردیدند. این گروه تا حال دست کم 500 نفر را در بدل 3 هزار یورو از هر نفر، از کشورهای افریقایی وارد اتریش، فرانسه، آلمان و اعضای دیگر اتحادیه اروپا کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала