نظریه پرداز توطئه را، شیطان پرستان برای دفع شیطان ازوجودش کشتند

© Fotolia / Nikolaynنظریه پرداز توطئه را، شیطان پرستان برای دفع شیطان از وجودش کشتند
نظریه پرداز توطئه را، شیطان پرستان برای دفع شیطان از وجودش کشتند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش سپوتنیک به نقل ازروزنامه The Mirror جسدنظرپرداز توطئه انگلیسی راکه کار ثبوت پنهان نمودن آثار بشقاب های پرنده توسط دولت های جهان راانجام میداد ،درروی تخت در پولند پیدا کردند.

برای رسانه ها آشکار شد که مکس سپایریس چند روز پیش از مرگ خود به مادرش پیام فرستاده،که در آن گفته شده است، او دچار مشکلات شده ،واگر با اوکدام اتفاق می افتد باید بررسی نماید.

سپایریس اندکی قبل از اشتراک در کنفرانس نظریه پردازی توطئه در پولند در شرایط مرموزی درگذشت.گزارش شده است که  پیش از مرگ او تهوع از"مایع سیاه"داشت.

دختر نظرپرداز توطئه گفت،که او را در"وارسا" بدون خواست او نگهداشتند. سپایریس قادر شد با او تماس بگیرد و بگوید که او بدست اشخاصی افتاده است که مراسم شیطانی را  بالای او انجام دادند و سعی کردند که شیطان را از او دور کنند.او گفت که آنها به او مقداری دارو دادند و او را برای چند روز به حالت  کوما انداختند. مادر مرحوم گفت که ممکن پسرش را مسموم کرده باشند.

بسیاری به این باورند  که سپایریس را اجنت های دولت از بین بردند ،چونکه او از حد بیش نزدیک به حقایقی بود، که آنها  برای پنهان آن تلاش دارند.

به هر شکلی که است ،از مرگ او بیش ازدو ماه سپری شده است اما خانواده اش تا هنوزانتظار نتایج معاینه کالبد شکافی ،شیمیایی —سمی که برای شان وعده شده بودهستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала