هفت کارخانه بزرگ تولید هیرویین در فراه تخریب شد

© Fotolia / Yuliyamهفت کارخانه بزرگ تولید هیرویین در فراه تخریب شد
هفت کارخانه بزرگ تولید هیرویین در فراه تخریب شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: نیروهای قطعه خاص مبارزه با مواد مخدر وزارت امور داخله با همکاری نیروهای هوایی و قطعه خاص عملیاتی نیروهای امریکایی، در یک عملیات بزرگ در ولایت فراه در غرب افغانستان،‌ هفت کارخانه بزرگ تولید هیرویین را تخریب و ده‌ها هزار کیلوگرام مواد مخدر و مواد کیمیاوی کشف و ضبط کرده‌اند.

معینیت مبارزه با مواد مخدر وزارت امور داخله، با اعلام این خبر می‌گوید این عملیات که دو روز قبل در ولسوالی بکواه انجام شده بود، در نتیجه آن از این هفت کارخانه 44 هزار کیلوگرام مواد مخدر و مواد کیمیاوی نیز کشف شده است.

به گفته اداره، در جریان اجرای این عملیات چند ساعت درگیری مسلحانه نیز میان نیروهای امنیتی و قاچاقبران مواد مخدر صورت گرفته است. معینیت مبارزه با مواد مخدر وزارت امور داخله می‌گوید که در این درگیری 31 تن از مخالفان مسلح دولت که کار و بار مواد مخدر را نیز می‌کردند به قتل رسیده‌اند. یک مامور پولیس نیز در این درگیری زخمی شده‌ است.

معینیت مبارزه با مواد مخدر وزارت امور داخله، از عملیات تخریب هفت کارخانه تولید هیرویین در ولسوالی بکواه ولایت فراه، به عنوان بزرگ‌ترین عملیات نیروهای مبارزه با مواد مخدر در سال جاری یاد کرده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала