یک زن ازبک توسط افغان ها در هند زخمی شد

© Fotolia / KitzcornerНожи на разделочной доске
Ножи на разделочной доске - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این خانم زرینا نام داشت و دوشنبه‌شب از سوی دختر پانزده ساله همراه با دو دوست پسرش هر یک عبدالله و سهراب با ضرب چاقو زخمی ساختند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز پولیس هند روز سه‌شنبه گفت که گروهی از افغانان در هند یک زن ازبیک را با ضرب چاقو زخمی ساختند.

پولیس هند گفت که سه شهروند افغانستان، مشمول یک دختر ۱۵ ساله یک زن ۳۵ ساله را که از ازبکستان است در منطقه لاجپت‌نگر دهلی نو با کارد زخمی کردند.

پولیس افزود که این خانم زرینا نام داشت و دوشنبه‌شب از سوی دختر پانزده ساله همراه با دو دوست پسرش هر یک عبدالله و سهراب با ضرب چاقو زخمی ساختند.

مقام‌های پولیس هند می‎گویند که این دختر پانزده ساله پس‌از آن با دو دوست پسر افغانش این زن را زخمی ساختند که این زن ازبک از رابطه غیرقانونی این دختر با یکی از این پسران پرده برداشت.

پولیس گفته است که زرینا اکنون در شفاخانه بستری است و حالت‌اش خوب است.

گفته می‌شود که مهاجمان بازداشت شده‌اند و زیر پیگرد پولیس دهلی قرار دارند.

پولیس اضافه کرد که این دو پسر و دختر خوردسال می‌خواستند از محل فرار کنند و یک راه گذر آنها را دیده و تصور کرده که شاید این دختر را این پسران می‌ربایند و به پولیس اطلاع داده است و پولیس نیز پس از دریافت اطلاع دست به کار می وشد و این افراد را بازداشت می‎کند.

در ادامه پولیس می‎گوید که پس از بررسی‎ها روشن شان این موضوع قضیۀ ربودن نه بل این افراد در زخمی ساختن زرینا دست داشته‌اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала