پوتین: تبلیغات انتخاباتی امریکا مضحک است

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر President Vladimir Putin at Russia Calling! Investment Forum organized by VTB Capital
President Vladimir Putin at Russia Calling! Investment Forum organized by VTB Capital - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پوتین افزود غربیها تشکل های تجاری را برای دور زدن سازمان تجارت جهانی تشکیل می دهند

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود در سوچی گفت: جهان شاهد تغییر توزیع قدرت نظامی است و ما باید برای مقابله با چالش هایی که در مسیر ما قرار دارد، آمادگی داشته باشیم. بعضی از کشورهایی که تصور می کردند در جنگ سرد پیروز شدند، به دنبال تغییر روابط بین الملل بر اساس خواست خود بودند. بعضی از کشورها راه نادرستی را برای تحقق امنیت انتخاب کردند و باید در خط مشی و رویکرد خود بازنگری کنند.

انتشارعکس وحشتناک ترین راکت پوتین - اسپوتنیک افغانستان
انتشارعکس "وحشتناک ترین راکت پوتین"

رئیس جمهور روسیه گفت امریکا با مشکل واقعی روبروست و در آستانه مرحله جدیدی قرار دارد و باید سرگرم پرداختن به مسایل داخلی خود باشد. این سوال را مطرح می کنم که آیا امریکا واقعا فکر می کند روسیه می تواند بر صحنه سیاسی امریکا از جمله انتخابات تاثیرگذار باشد؟ امریکا یک ابرقدرت است و جمهوری موز نیست و سخن گفتن از دخالت ما در تبلیغات انتخاباتی این کشور مضحک است. ساده تر است که توجه مردم را به هکرهای روسی و جاسوس ها جلب کنند، تا اینکه به دنبال مشکلات واقعی داخلی کشورشان باشند.

پوتین افزود: تحریم ها به عنوان ابزاری برای اعمال فشار سیاسی به کار گرفته می شود. 

بشار اسد - اسپوتنیک افغانستان
اسد در مورد پوتین و اردوغان
غربیها همواره تهدیدات خرافه آمیز و ساختگی را درباره ادعای تهدید نظامی روسیه مطرح می کنند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه های دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری امریکا تفاوتی با قبلی ها ندارد و طبقه متوسط را نادیده می گیرد.همه ابزارهای دموکراتیک موجود، صوری و ظاهری است و اکثریت شهروندان تاثیری بر قدرت ندارند. نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مسایل اجتماعی را نادیده می گیرند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала