متخصصی که از سال 1984 برندگان انتخابات در امریکا را پیش‌بینی میکند، ترامپ را برنده خواند

© AP Photo / David Goldmanمتخصصی که از سال 1984 برندگان انتخابات در امریکا را پیش‌بینی میکند، ترامپ را برنده خواند
متخصصی که از سال 1984 برندگان انتخابات در امریکا را پیش‌بینی میکند، ترامپ را برنده خواند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر آلن لیچمن استاد تاریخ و سیاست در یکی از پوهنتون های معتبر امریکا، کاندید حزب آزادی خواهان با "کمترین تفاوت ممکن" برنده انتخابات ریاست جمهوری امریکا خواهد بود.

آلن لیچمن، استاد آمریکایی که در بیش از 30 سال گذشته توانسته پیش بینی دقیقی از انتخابات هشت رییس جمهور آمریکا داشته باشد و به این سبب موسوم به 'تاریخ نویس سیاسی' است، پیش بینی کرده که دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه در انتخابات سال 2016 پیروز خواهد شد.

لیچمن در مصاحبه با این روزنامه با بیان اینکه پیش بینی نتایج انتخابات امسال به یکی از دشوارترین پیش بینی ها از سال 1984 تاکنون تبدیل شده است، تاکید کرد: "ترامپ در انتخابات امسال پیروز خواهد شد، هر چند که این نتایج ممکن است تغییر پیدا کند".

وی گفت: "ما تا قبل از این، نامزدی همچون دونالد ترامپ ندیده بودیم و ترامپ ممکن است الگوهای تاریخی را که از سال 1860 در کشور ما حفظ شده، بشکند".

 روزنامه واشنگتن پوست  نوشته است:این استاد آمریکایی با بکار گیری مدلی که در آن از 13 شاخص یا "کلید" استفاده می شود، از سال 1984 توانسته است حدس دقیقی از هر یک از انتخابات های ریاست جمهوری این کشور داشته باشد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 8 نوامبر سال جاری میلادی برگزار می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала