اگر روسیه بخواهد، حتی گنجشکک های سوریه هم مجبور خواهند شد، پیاده بروند

© Sputnik / Artyom Zhitenev /  مراجعه به بانک تصاویر اس-400
اس-400 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حارالد کویات جنرال آلمانی که قبلاً ریاست کمیته نظامی ناتو را به عهده داشت، اظهار داشته است که اگر روسیه بخواهد، حتی گنشکک ها مجبور خواهند شده پیاده بروند.

او گفت، بدون اجازه روسیه، هیچ طیاره ای نمی تواند به حریم فضائی سوریه داخل شود.

او منجله گفت: "حلب به فاجعه بشری روبرو شده است. غرب نیر از طریق تروریستها حلب را هدف حملات راکتی قرار میدهند، که در اثر ان زنان، کودتان و مردم بیگناه به قتل میرسند. ما باید واقعیت ها را بگویم. واقعیت این است که هر دو جناح پابند به توافقات نیستند. این واقعیت است که امریکا به تاریخ 17 سپتامبر با تجدید حملات خود، توافقنامه را نقض کرد، و نیرو های سوریه را هدف قرار داد که منجر به بش از 90 تن کشته و بیش از 200 زخمی شد.  سوریه نیز بعد از حمله هوائی امریکا، توافقنامه را نقض کرد.

جبهه النصرا تحت حمایت امریکا قرار دارد که یک سازمان شناخته شده تروریستی بین المللی میباشد. به نظر من بدون همکاری روسیه و امریکا جنگ ختم نمی شود. دیگر راه به جز حل سیاسی وجود ندارد.

 بار دیگر میخواهم در ارتباط مسدود نمودن حریم هوائی سوریه بگویم. اگر آتش بس صورت بگرید، در آنصورت به شکل اتومات فضائی روسیه مسدود میگردد. حالا میگویند که حریم فضائی سوریه مسدود گردد. در ارین ارتباط باید گفت که روسیه امتیازات مطلق در فضائی سوریه دارد. اگر روسیه بخواهد حتی گنجشکک ها از ترس پیاده خواهد رفت. هیج طیاره بدون اجازه روسیه نمی تواند داخل حریم فضائی سوریه شود، بریتانیا، آلمان و هر کشور دیگر به اجازه روسیه داخل حریم هوائی سوریه میشوند. یگانه کشور که میتواند حریم فضائی سوریه را مسدود کند، روسیه است. صحبت ها در مورد مسدود نمودن حریم فضائی سوریه برای دور ساختن مساله آتش بس در سوریه میباشد. تمام تحریمات موجوده علیه روسیه مانع مذاکرات روسیه با امریکا میگردد.

میخواهم در مورد جرایم نظامی بگویم. واقعیت است که جبهه النصرا و سایر سازمانهای تروریستی و غرب نیز مرتکب جرم شده اند. النصرا متحد امریکا است و واشنگتن از آن حمایت میکند. ما همیشه نصف حقیقت ها را میگویم، ولی باید همه واقعیت ها را بیان کنیم".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала