هراس ناتو از سلاح پوتین

© Sputnik / Vitaliy AnkovРоссийско-китайские учения "Морское взаимодействие-2015" во Владивостоке
Российско-китайские учения Морское взаимодействие-2015 во Владивостоке - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با اعزام کشتی تحت البحری اتمی روسیه به سوریه ناتو بیم آن را دارد که رئیس جمهور روسیه فرمان حمله نهایی به حلب را صادر کند.

گفته میشود که سه کشتی تحت البحری روسی مجهز به راکت های بالدار "کالیبر"، به قوت های بحری روسیه تحت قومانده کشتی طیاره بردار "آدمیرال کوزنتسوف" در مسیر آن برای رفتن به سوریه پیوستند.

به نوشته روزنامه انگلیسی نساندی تایمز، قوماندانی قوای بحری بریتانیا که حرکت دو کشتی تحت البحری اتمی «شوکا- ب971 » و یک تحت البحری دیزلی- الکتریکی «پالتوس877» را نظارت کرده است، از پیوستن آنها به کشتی نظامی مذکور خبر داده است.

قبلاٌ جنز استولتنبرگ سرمنشی ناتو اظهار دداشته بود که ناتو از اعزام کشتی تحت البحری و کشتی های تحت البحری مجهز با راکت ها به بحیره مدیترانه بی نهایت نگران است که به عقده وی ممکن از کشتی های متذکر در جنگ های حلب سوریه استفاده گردد

به نوشته این روزنامه، این خبر موجب نگرانی ناتو شده است و ترس آن را دارد که پوتین فرمان حمله نهایی به حلب را صادر کرده و در این حمله از این کشتی های تحت البحری استفاده کند.

به گزارش "راشا تودی"، کشتی "ادمیرال کوزنتسوف" در حال حاضر در نزدیکی سواحل آفریقای شمالی قرار دارد.

وزارت خارجه روسیه اظهار داشته است که جای هراس نیست.. زیرا سال گذشته روسیه نیز کشتی یک تعداد کشتی های خود را به سواحل سوریه فرستاده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала