مرگ وحشتناک فروشنده ماهی مراکش را لرزاند

© AP Photo / Abdeljalil BounharProtesters hold portraits of Morocco's King Mohammed VI and the Moroccan flag as they chant slogans during a rally, in Rabat, Morocco, Sunday, March 13, 2016. Morocco has accused U.N. Secretary-General Ban Ki-moon of "abandoning neutrality, objectivity and impartiality" during a recent visit to Western Saharan refugee camps in southern Algeria
Protesters hold portraits of Morocco's King Mohammed VI and the Moroccan flag as they chant slogans during a rally, in Rabat, Morocco, Sunday, March 13, 2016. Morocco has accused U.N. Secretary-General Ban Ki-moon of abandoning neutrality, objectivity and impartiality during a recent visit to Western Saharan refugee camps in southern Algeria - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صدها تن از ساکنان شهرهای مختلف مراکش در پی مرگ یک ماهی فروش به نام محسن فکری که در شهر حسیمه روز جمعه به تاریخ 28 اکتوبر در شمال این کشور رخ داد، اقدام به برپایی تظاهرات کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تاس، براساس مطالب منتشر شده در رسانه های اجتماعی این ماهی فروش که محسن فکری نام داشته پس از توقیف شدن ماهی هایش به داخل کامیونی رفته که برای از بین بردن بارهای توقیف شده استفاده می شده اما در میان تیغه های دستگاه جان باخت.

مرگ وحشتناک این شهروند مراکشی ساکنان محل را که بسیاری از آنها از قوم بربر می باشند به خشم آورده است. یکی از عابران یک عکس از این بازرگان را که در سطل اشغال در کامیون گیر کرده را در انترنت گذاشته و نوشته است که این کارها داد جامعه را در آورده است.

پس از خاکسپاری این ماهی فروش در شهرهای عمده مراکش از جمله رباط، مراکش، تطوان، حسیمه تظاهرات برگزار شد. تظاهرات کنندگان براین باورند که مسئولیت مرگ این مرد ماهی فروش بدوش مقامات محلی است. آنها همچنین گفتند که در مقابل این ظلم و ستم بی تفاوت نمی نشینند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала