پلیس پاکستان حداقل 1500 مخالفان اش را باز داشت کرد

© Flickr / Kash_ifپلیس پاکستان حداقل 1500 مخالفان اش را باز داشت کرد.
پلیس پاکستان حداقل 1500 مخالفان اش را باز داشت کرد. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش رویترز به نقل از مقامات محلی، پلیس پاکستان حداقل 1500 نفر از طرفداران عمران خان رهبر مخالفان جنبش "تحریک انصاف" را در تجمع اعتراضی در اسلام آباد پایخت پاکستان بازداشت کردند.

پیش از این توسط مقامات پاکستان هر نوع تجمعات عمومی و تظاهرات سیاسی در شهر های اسلام آباد و راولپندی را ممنوع اعلام کرده بودند.

حامیان "تحریک انصاف" نیز به نوبه خود اعلام کردند که، ممنوعیت تظارات از طرف دولت را نپذیرفته و در تاریخ دوم نوامبر تظاهرات بزرگی را راه اندازی  نموده و خواستار استعفای نواز شریف هستیم، عمران خان نواز شریف  را متهم به فساد و تقلب در انتخابات کرده است.

به دنبال درگیری های مخالفان با پلیس در طی چند روز گذشته، پلیس دست به دستگیری های گسترده زده و بار ها و بار ها از گاز اشک آور و از چوب دستی و باتوم استفاده کرده است.

زعیم قادری به عنوان نماینده دولت در توضیح دستگیری ها گفته است؛ این دستگیری ها در چارچوب نظم  عامه و برای جلوگیری از خشونت انجام شده است، و آن عده از دسگیر شدگان در صورت تعهد شان که دیگر دست به خشونت نمی زنند آزاد خواهند شد.

 

وی اضافه می کند، آنهای که برای دولت تهدیدی به شمار می آید و خشونت به بار می آورند از سوی دولت باز داشت و مجازات خواهند شد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала