سی ان ان یکی از کارمندانش را به علت انتقال سوال به کلینتون اخراج کرد

© AP Photo / John Locherسی ان ان یکی از کارمندانش را به علت انتقال سوال به کلینتون اخراج کرد
سی ان ان یکی از کارمندانش را به علت انتقال سوال به کلینتون اخراج کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانا برازیل یکی از کارمندان کانال تلویزیونی سی ان ان امریکا پیش از شروع مناظرات، سوالی را که قرار بود از هیلاری کلینتون پرسیده شود به وی اطلاع داده بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روز نامه نیویورک تایمز و دیگر رسانه خبری، کانال تلویزیونی سی ان ان قرارداد همکاری با یکی از خبرنگارانش لغو نموده و وی را اخراج کرده است، دانا بریزیل به علت انتقال یکی سوالات به هیلاری کلینتون نامزاد ریاست جمهوری امریکا، از کار در این تلویزیون اخراج شده است، وی قبل از برگزاری مناظره، یکی از سوالات را به هیلاری کلینتون اطلاع داده بود.

 روزنامه نیویورک تایمز و برخی دیگر از رسانه های گروهی یادداشت لورن پروتاپس نماینده رسمی سی ان ان را که روز دوشنبه درباره اخراج دانا برازیل منتشر شده بود، بازنشر دادند. دانا برازیل یکی از مفسرین و تحلیل گر کانال سی ان ان بود که از ماه جولای سال جاری به امید اینکه به سمت سرپرستی کمیته ملی حزب دموکرات امریکا برسد از شغل خود استعفا داده بود.

پیشتر نیز "ویکی لیکس"  در انتشارات  خود گفته بود که دانا برازیل در ماه مارس سال جاری نامه ای به دستیار کلینتون ارسال کرده بود و در نامه به هیلاری کلینتون رسانده بود که، در روز مناظره سوالی درباره مبارزه با آلودگی محیط زیست از او پرسیده خواهد شد و این سوال واقعا در مناظره از هیلاری پرسیده شد.

قرارداد همکاری با برازیل روز 14 اکتبر به طور کامل فسخ شد و امکان بازگشت وی به کانال سی ان ان دیگر وجود نخواهد داشت، دانا برازیل تمامی اتهامات ذکر شده را تکذیب کرده است.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала