یک دیپلمات هند از پاکستان اخراج شد

© AFP 2023 / INDRANIL MUKHERJEEبیرق هند
بیرق هند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیپلمات هندی که در روزهای اخیر از اسلام آباد اخراج شد، نیز در فعالیت های تروریستی این دو نفر همکاری داشت.

برخی شبکه های خبری پاکستان به نقل از منابعی که به هویت آن اشاره نکردند، اعلام کردند که دو تن از دیپلمات های سفارت هند در اسلام آباد در فعالیت های تروریستی در این کشور دست داشته اند.

 این منابع مدعی شده اند که یکی از این دو دیپلمات هندی که مسئولیت بخش مطبوعاتی سفارت هند در اسلام آباد را برعهده دارد، از عوامل سرویس های جاسوسی هند است.

این منابع همچنین گفتند دیپلمات هندی که در روزهای اخیر از اسلام آباد اخراج شد، نیز در فعالیت های تروریستی این دو نفر همکاری داشت.

هنوز منابع هندی به این خبر واکنش نشان نداده اند. این خبر از سوی منابع رسمی پاکستان نیز تایید یا تکذیب نشده است.

هند - اسپوتنیک افغانستان
داعش بر هند حمله میکند

در روزهای اخیر، پس از آنکه دولت هند یک دیپلمات سفارت پاکستان در دهلی نو را عنصر نامطلوب شناخت و وی را از هند اخراج کرد، دولت پاکستان نیز در مقابل، یک دیپلمات هندی را اخراج کرد.
روز گذشته برخی رسانه های پاکستان اعلام کردند که ممکن است دولت اسلام آباد به زودی چهار نفر از دیپلمات های سفارت خود در دهلی نو را به کشور بازگرداند.

پاکستان هند را به تیراندازی و کشتار مردم ملکی متهم کرد - اسپوتنیک افغانستان
پاکستان هند را به تیراندازی و کشتار مردم ملکی متهم کرد

به گزارش میزان برخی گزارش رسانه های پاکستان حاکی است: محمود اختر دیپلمات پاکستانی اخراج شده از هند می گوید قبل از این که خاک هند را ترک کند، برای مدت کوتاهی در بازداشت پولیس هند بوده و هندی ها با تهدید شکنجه، او را مجبور به قرائت یک متن کرده اند و مدعی شده اند که او درحال اعتراف است.

به گفته این دیپلمات پاکستانی، در این متن که او مجبور به قرائت آن شد، نوشته شده بود که چهار دیپلمات پاکستانی مقیم دهلی متعلق به سرویس های جاسوسی پاکستان هستند.
به همین دلیل، این احتمال وجود دارد که پاکستان بخواهد این چهار نفر را هرچه سریع تر به کشور بازگرداند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала