کشتار بی‌رحمانه اخیر پای اشرف‌غنی را به غور کشاند

© Photo / صفحه شاه‌حسین مرتضویکشتار بی‌رحمانه اخیر پای اشرف‌غنی را به غور کشاند
کشتار بی‌رحمانه اخیر پای اشرف‌غنی را به غور کشاند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: در پی تیرباران شدن بیش از سی غیرنظامیان توسط جنگجویان مربوط به گروه تروریستی داعش در ولایت غور،‌ اشرف‌غنی رییس جمهور افغانستان به منظور ابراز غم‌شریکی و بررسی وضعیت امنیتی این ولایت قبل از ظهر امروز به فیروزکوه مرکز ولایت غور رفت.

در این سفر آقای غنی را مسوولان ارشد امنیتی نیز همراهی می‌کنند. آقای غنی در شهر فیروزکوه مورد استقبال گرم باشندگان ولایت غور قرار گرفت.

اشرف‌غنی نخست در جلسه امنیتی در دفتر والی غور شرکت کرد و از مسوولان محلی در باره وضعیت امنیتی این ولایت گزارش خواست. دفتر ریاست جمهوری می‌گوید که مسوولان امنیتی غور به رییس جمهور در باره بهبود وضعیت امنیتی در این ولایت اطمینان داده‌ گفته‌اند که نیروهای امینتی در این ولایت به گروه‌های تروریستی اجازه فعالیت نخواهند داد.

در همین‌حال، اشرف‌غنی به مسوولان محلی ولایت غور دستور داده تا برای بهبود وضعیت امنیتی از تمام امکانات استفاده کرده و نگذارند که تروریستان باعث اخلال وضعیت شوند. او همچنین با خانواده قربانیان اخیر نیز دیدار و گفتگو کرده است.

اشرف‌غنی در حالی به ولایت غور می‌رود که نزدیک به ده روز قبل بیش از سی تن از غیرنظامیان در این ولایت توسط تروریستان داعش تیرباران شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала