رهبر کوریای شمالی : امریکا را به "خاکستر" تبدیل می‌کنیم

© REUTERS / KCNAرهبر کوریای شمالی : امریکا را به "خاکستر " تبدیل می‌کنیم
رهبر کوریای شمالی : امریکا را به خاکستر  تبدیل می‌کنیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیم جونگ اون بار دیگر به امریکا هشدار داد که این کشور را به طور کامل نابود و "تبدیل به خاکستر" خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، ، کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی با چاپ مقاله‌ای در یک روزنامه دولتی این کشور آنچه را که "استانداردهای دوگانه" و "اقدامات ناعادلانه" امریکا خواند محکوم کرد.
اون در این مقاله با عنوان " حقیقت پشت تحریم‌های تحت رهبری امریکا علیه جمهوری دموکراتیک خلق کره" به شرح شکایت‌ها و خشم رهبر کوریای شمالی از تحریم‌های اعمال شده علیه این کشور می‌پردازد. او با محکوم کردن این تحریم‌ها وعده نابودی نهایی را به امریکا می‌دهد.
وی در این مقاله می‌نویسد: امریکا بعد از جنگ سرد، سیاست عدم هرگونه همزیستی با جمهوری دموکرات خلق کره تا زمانی که این کشور پرچم سوسیالیسم را پایین بیاورد در دستور کار قرار داد.
او تحریم‌های اعمال شده علیه پیونگ یانگ را "کم اهمیت" دانسته و گفت که جهان واکنش "افراطی" به آزمایش‌های راکتی این کشور نشان داده است.
رهبر کوریای شمالی نوشت: در ارتباط با مساله آزمایش‌های هسته‌ای، شلیک آزمایشی راکت ‌های بالستیک و پرتاب ماهواره از سوی کوریای شمالی که نیروهای متخاصم تحت رهبری امریکا ما را به خاطر آنها مقصر می‌دانند، باید گفت که اعضای شورای امنیت سازمان ملل و دیگر کشورهایی که خود را توسعه یافته قلمداد می‌کنند مدت‌هاست که دست به چنین آزمایش‌ها و پرتاب راکت ‌های مشابه، یکی بعد از دیگری زدند. هیچ بندی در منشور سازمان ملل و قوانین بین‌المللی تصریح نکرده که یک چنین اقداماتی تهدید علیه صلح بوده و باید محدود شوند این در حقیقت روا داشتن اوج استانداردهای دوگانه و "غیر منطقی‌ترین و ناعادلانه‌ترین" اقدامات در قبال کوریای شمالی است.
او در پایان این مقاله خود طبق روال پیشین به اعلام جنگ علیه آمریکا و کره جنوبی پرداخت.
کیم جونگ اون گفت: اگر آمریکا و حکومت پارک گئون های، (رئیس جمهور کره جنوبی) به تحریم‌های بدون ملاحظه خود ادامه دهند، ایستگاه نهایی آنها جنگی خواهد بود که در آن آمریکا و حکومت دست نشانده‌اش از سطح زمین محو خواهند شد. اگر آنها به "تحریم‌های مبتنی بر خودکشی " علیه جمهوری دموکراتیک خلق کره ادامه دهند و خلاف جهت جریان زمان شنا کنند با نابودی نهایی مواجه شدند و اراضی آنها تبدیل به خاکستر خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала