بقایای از جنگ سرد: شی پیدا شده در سواحل کانادا ممکن بمب اتم باشد

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر The Igor Belousov search and rescue vessel lifting on board a Bester-1 deep submergence vehicle during a submarine crew rescue drill by the sea rescue service of the Pacific Fleet in the Peter the Great Gulf
The Igor Belousov search and rescue vessel lifting on board a Bester-1 deep submergence vehicle during a submarine crew rescue drill by the sea rescue service of the Pacific Fleet in the Peter the Great Gulf - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شون سمیرچینسکی شناور کانادایی در سواحل هایده – گوایی یک شی ناشناس را پیدا کرده است، که به احتمال زیاد بمب هسته ای می باشد که در سال 1950 گم شده بود.

به گزارش اسپوتنیک، نیروی دریایی کانادا در حال بررسی این موضوع می باشد و برای بررسی دقیق این مسئله در آینده نزدیک چندین کشتی جنگی با کارشناسان مخصوص به این منطقه می فرستند.

در فیبروری 1950 یک بمب افکن B-36 نیروی هوایی ایالات متحده در جریان تمرینات آموزشی که در فضای این منطقه انجام می شد به دلایل ناشناخته سه موتور هواپیما در هوا آتش گرفت و کاپیتان کشتی برای جلوگیری از فاجعه ناگوار تصمیم به رها کردن بمب هسته ای «مارک 4» به اقیانوس آرام شد. پس از رها کردن بمب هسته ای کشتی این محل را ترک کرد.

در نخست شی پیدا شده توسط این شناور تصور می شد که یک شی ناشناس فضایی باشد اما با مشاهده تصاویر در انترنت مشخص شد که این شیء بمب اتمی «مارک 4» است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала