بیشترین شهروندان امریکایی معتقدند که هیلاری کلینتون قانون را نقض کرده است

© REUTERS / Lucy Nicholson and Jim Urquhartبیشترین شهروندان امریکایی معتقدند که هیلاری کلینتون قانون را نقض کرده است
بیشترین شهروندان امریکایی معتقدند که هیلاری کلینتون قانون را نقض کرده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تحقیقات Marist Institute for Public Opinion، به سفارش انتشارات Makkletchi که 29 روزنامه را در 14 ایالت امریکا منتشر می کند، صورت گرفته است، "افکار عمومی مردم امریکا نشان می دهد که، هیلاری کلینتون قانون امریکا را نقض کرده است".

 نتیجه این تحقیقات که روز شنبه منتشر شد آمده است، اگر بخواهیم اعمال غیر قانونی ترامپ و هیلاری را مقایسه کنیم، اعملا غیر قانونی هیلاری کلینتون دو برابر اعمال غیر قانونی ترامپ خواهد بود، بیشترین شهروندان امریکا معتقد هستند که هیلاری کاندیدات از حزب دموکرات بیشترین اعمال غیر قانونی را مرتکب شده است. با توجه به نتایج تحقیقات انجام شده، 83% از مردم امریکا به احتمال زیاد انتخاب کاندیدای ریاست جمهوری از سوی حزب دموکرات را عمل ناشایسته و نادرست می دانند. علاوه بر این 51% از مردم امریکا بر این باور هستند که کاندید چینین فردی یک عمل غیر قانونی محسوب می شود.

جالب توجه است که، دونالد ترامپ کاندیدای ریاست جمهوری از حزب جمهوری خواه را، مردم امریکا دو برابر کم تر در مقایسه با هیلاری کلینتون متهم به اعمال غیر قانونی می کنند(26%).

 همچنین این نظرسنجی نشان میدهد که دیدگاه  مردم آمریکا نسبت به هر دو کاندیدا بیشتر منفی بوده و بر افرادی که دیدگاه مثبت دارند غالب می باشند، درمورد هیلاری کلینتون 40% نظر مثبت و 57% نظر منفی وجود دارد، و در مورد دونالد ترامپ 36% در برابر 61%، و در نهایت کلینتون و ترامپ به پایان خط مبارزه انتخاباتی نزدیک می شوند و برای کلینتون44% از مردم امریکا و برای ترامپ 43% از مردم امریکا حاضر به  رای دادن می باشند.

قابل یاد آوری ست که،  "گری جانسون" کاندیدای لیبرال را 6%  و " جیل استاین" را تنها 2% از مردم آمریکا حمایت می کنند.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала