ندیم امیری با بازی خوب خود بایرن مونیخ را زمین گیر کرد

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر Football. Training session of FC Bayern
Football. Training session of FC Bayern - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ندیم امیری، بازی‌کن خوب افغانستانی در لیگ فوتبال بوندسلیگای آلمان با بازی‌های خوبی که به نمایش گذاشته، در سال جاری توجه زیادی را به خودش جلب کرده‌است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش سه، این ستارۀ جوان افغان که اکنون در باش‌گاه هوفنهایم، تیم شگفتی‌ساز فصل جاری بوندسلیگا توپ می‌زند، با پاس گول که دیشب داد بایرن را زمین‌گیر کرد.

 سایت تخصصی «ورزش سه» پس از بازی شب گذشته در برابر بایرن مونیخ و درخشش امیری در نوشته‌یی با عنوان«پاس گول ندیم امیری بایرن را زمین‌گیر کرد» به این موضوع پرداخته‌است:

در یکی از مهمترین بازی های این هفته بوندس لیگا، بایرن با تمام ستاره هایش در خانه مقابل مهمان شگفتی ساز خود متوقف شد تا این نتیجه سایر مدعیان را خوشحال کند.

به گزارش "ورزش سه"، باواریایی ها در حالی که در صدر جدول بوندس لیگا موقعیت خوبی داشتند امیدوار بودند با برتری مقابل هافنهایم همچنان اختلاف خود با سایر تعقیب کننده ها را افزایش دهند اما نمایش خوب رقیب شگفتی ساز و همچنین درخشش یک بازیکن افغانستانی باعث شد تا ستاره های سرشناس بایرن در خانه زمین گیر شده و دو امتیاز ارزشمند را از دست بدهند.

ندیم امیری هافبک افغانی باشگاه هافنهایم که در این فصل با بازی های فوق العاده اش تاثیر فراوانی در روند نتیجه گیری این تیم داشته در دقیقه 16 مصاف دو تیم با پاسی دیدنی دمیربای مهاجم ترک تبار هافنهایم را در موقعیت گلزنی قرار داد تا  آلیانز آرنا در سکوت عجیبی فرو برود گرچه این حالت زیاد دوام نیاورد و بایرنی ها در اولین حملات خود با گل به خودی مدافع هافنهایم بازی را به تساوی کشیدند.

بعد از به تساوی کشیده شدن بازی باواریایی ها حملات زیادی انجام دادند تا به گل های بعدی برسند اما دفاع جانانه ندیم امیری و یارانش با تاکتیک های غیرمنتظره ناگلزمن سرمربی هافنهایم کارلتو و شاگردانش را در بن بست قرار داد تا سرانجام امتیازات میان دو تیم تقسیم شده و بایرن به صدرنشینی اش ادامه بدهد و هافنهایم هم با 20 امتیاز جایگاه سوم بوندس لیگا را در اختیار داشته باشد.

مسلما با نمایش دیدنی که ندیم امیری در آلیانس آرنا از خود نشان داد این بازیکن افغانی الاصل از این پس بیشتر در تیررس رسانه های آلمانی قرار خواهد گرفت. بازیکنی خوش استیل و خوش تکنیک که توانایی های زیادی دارد و با توجه به سن کم می تواند در سال های آتی به عضویت باشگاه های بزرگ تر در آلمان یا اروپا در بیاید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала